Dat zijn indd plannen voor later! 2step ben ik met turbo geen fan van! Aangezien de klappen ook je turbo kunnen beschadigen.QVS schreef: ↑26 jan 2019, 17:28Mischien moet je later ook een andere ECU, voor je 400pk.Toxic. schreef:Klopt indd, lsd/sper helpt ook met volgas rechtuit. Doe maar is een sprint zonder sper/lsd, je zal 1 streep zien. En goeie banden is een must. & met een goeie voet beheersing kom je een heel eind! Een dragrace met 1200pk gaat ook niet volgas van de lijn, misschien 50% gas. Tis niet altijd vol de pedaal intrappen haha. Met mijn Civic 200pk gaf ik ook geen volgas met sprints, want in vtec was het meteen spinnen! goede voet beheersing haha!
Dat je ook "boost by gear" in kan stellen.
Dus dat je de eerste versnellingen je blow off valve wat boost door laat, zodat je minder vermogen hebt.
En 2-step voor de launce, dan schiet je ook lekker weg!
Maargoed, dat zijn denk ik mischien vers toekomst plannen??
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik zit er wel aan te denken om een cutout tenemen op turbo druk!
Had ik geprobeerd, maar de tap was al zo kapot dat hij gelijk los schoot.. ik doe morgen een poging 2 haha!Markos schreef: ↑26 jan 2019, 17:49Even een moer erbij op draaien, en de moeren dan stevig tegen elkaar vastzetten. Dan kun je het tapeind er zo uitdraaien waarschijnlijk.Ook zit er een kapotte “stud” van de turbo vast, kreeg ik er met geen mogelijkheid uit.. hopelijk kan ik even een lasaparaat lenen van een kennis. Dan kan ik de moer vast lassen zodat je hem eruit kan draaien.
Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 6 Pro met Tapatalk
Alsnog bedankt voor de tip!