Jesse Mini R56 S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JesseR56cooperS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2021, 16:12

Jesse Mini R56 S

15 mar 2021, 17:37

De afgelopen 3 weken heb ik een aantal dingen veranderd aan mijn Mini.
Zo heb ik de silvervision lampjes erin gedraaid, een kleine mod met een mooi resultaat. Verder heb ik de carbon-look JCW eindtips gemonteerd. Ik ben ik er nog niet helemaal over uit. Ze zijn me net iets te groot eigenlijk, maar soms vind ik het ook wel weer gaaf staan. Zeker van een afstandje.

Verder heb ik mijn portierruiten laten blinderen. Ik heb niet het idee dat ze veel donkerder zijn geworden, maar ik merk wel dat ze duidelijk meer zonlicht tegenhouden als je binnen zit, toch fijn.

Verder heb ik van een forumlid een set velgen gekocht. Erg leuk om ook een andere mooie Mini te bekijken en weer veel geleerd.
De velgen gekocht met de gedachte dat er goede non runflat zomerbanden opzaten en ik van mijn runflats af wil.
De laatste tijd vind ik mijn r121 conical spoke velgen echter toch wel erg mooi dus ik begin te twijfelen wat ik ga doen voor wat betreft de velgen. De runflats die ik nu heb hebben nog voldoende profiel, maar ik vind ze wel erg hard.

Tot slot ben ik zaterdag bij clubsponsor Kevin geweest voor een check van de auto. De positieve verhalen over Kevin werden bevestigd. Heel veel kennis, leuk gesprek, denkt met je mee en ook in de buurt :)

De auto kwam goed door de keuring heen. Paar kleine dingetjes, maar gelukkig geen grote aandachtspunten. Ik was toch wel zenuwachtig van tevoren aangezien je het nooit helemaak zeker weet bij een gebruikte cooper S. Blijkbaar nergens voor nodig. Ik zit wel te denken om de ketting preventief te laten vervangen. We hebben het ook gehad over aanpassingen aan de auto zoals powerflex rubbers en het verlagen van de auto.
Binnenkort zal ik hier een update over plaatsen :) Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”