Ragnar’s F-Clubman

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Ragnar’s F-Clubman

30 jul 2023, 13:30

innocenti1300 schreef:Mooie foto's van je Clubman, maar de laatste foto is goud! Geweldige hulp van je kleine man
Helemaal eens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

01 aug 2023, 22:36

Boris_Brznjef schreef:Gewoon een hele mooie clubbie. Die ook goed wordt gebruikt als een mooie station / familie wagen.

Hoe is het nu na een langere tijd de overstap gemaakt te hebben van de R56 naar deze?
[mention]Boris_Brznjef [/mention] het is wel een verschil
Met de vorige clubman. De R55 was een schakel bak en ook geen 4 wiel aangedreven auto. Het Spartaanse gevoel is echt wel groter met de oude R55. De nieuwe f54 is echt een grotere auto. En in mijn optiek was de nieuwe, in originele setting af fabriek, een soort boot. Niet zo direct als de oude R55.
Maar natuurlijk na alle aanpassingen ben ik heel tevreden hoe hij nu rijdt en aanvoelt op de weg.
De F54 is echt wel een grotere en luxere auto. En dat is ook wel fijn voor de gehele familie. Dus heb er nog geen spijt van. En hij is nog niet klaar.Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

01 aug 2023, 22:37

innocenti1300 schreef:Mooie foto's van je Clubman, maar de laatste foto is goud! Geweldige hulp van je kleine man
Daniel_S schreef: Helemaal eens.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Boris_Brznjef
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 jul 2022, 07:15

Re: Ragnar’s F-Clubman

01 aug 2023, 22:58

Ragnar schreef:
Boris_Brznjef schreef:Gewoon een hele mooie clubbie. Die ook goed wordt gebruikt als een mooie station / familie wagen.

Hoe is het nu na een langere tijd de overstap gemaakt te hebben van de R56 naar deze?
[mention]Boris_Brznjef [/mention] het is wel een verschil
Met de vorige clubman. De R55 was een schakel bak en ook geen 4 wiel aangedreven auto. Het Spartaanse gevoel is echt wel groter met de oude R55. De nieuwe f54 is echt een grotere auto. En in mijn optiek was de nieuwe, in originele setting af fabriek, een soort boot. Niet zo direct als de oude R55.
Maar natuurlijk na alle aanpassingen ben ik heel tevreden hoe hij nu rijdt en aanvoelt op de weg.
De F54 is echt wel een grotere en luxere auto. En dat is ook wel fijn voor de gehele familie. Dus heb er nog geen spijt van. En hij is nog niet klaar.Afbeelding
Het lijkt mij ook Spartaanser in de oude R55 maar naarmate je ouder wordt passen de wensen zich in zeker zin ook aan.

Qua aanpassingen zal het dan meer richting optisch of technisch gaan? Want de plannen zijn er dus al. Mogen alleen nog niet verklapt worden
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

02 aug 2023, 22:16

Boris_Brznjef schreef:naarmate je ouder wordt passen de wensen zich in zeker zin ook aan.

Qua aanpassingen zal het dan meer richting optisch of technisch gaan? Want de plannen zijn er dus al. Mogen alleen nog niet verklapt worden
De aanpassingen die er op het lijstje staan zijn zowel optisch als technisch. Afbeelding. In ieder geval wil ik het dak opnieuw doen. Wil ik wat aan passen aan de voorkant. En motorisch moet er echt een andere intercooler onder komen na de sportieve tochtjes deze vakantie. Dus heb wel het een en ander uit te zoeken de komende tijd. Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

06 aug 2023, 14:05

Ik hoop niet dat dit het teken is dat de zomer voorbij is. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

17 sep 2023, 22:10

De clubby heeft een paar weken geleden een update gekregen qua lucht toevoer. Beek had waarschijnlijk de juiste intercooler gevonden voor mijn JCW all4. Afbeelding. Dus op de brug met de MINI en passen met dat ding. En ja hoor Afbeelding . Like a Afbeeldingglove.

Afbeelding

dag erna kon hij gelijk getest worden op het leuke circuit in Meppen Duitsland. En ja hij hield het lekker lang vol. Afbeelding warme dag en lekker rondjes rijden daarzo. Heel ander gevoel dan tijdens de zomer vakantie in Frankrijk en Spanje. Met de ode OEM intercooler. me Happy Afbeelding

Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
innocenti1300
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Regio Den Bosch
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jun 2021, 10:07

Re: Ragnar’s F-Clubman

06 jan 2024, 20:55

Lang stil hier. Nog nieuwe ontwikkelingen?
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar’s F-Clubman

15 jan 2024, 18:34

innocenti1300 schreef:Lang stil hier. Nog nieuwe ontwikkelingen?
Afbeelding David,

Alles ze gangetje hoor. Afbeelding.
Niet veel te melden. Misschien alleen een setje winterwielen. Of om eerlijk te zijn 4 seizoenenset waarmee in de winter ook in D gereden kan worden.


Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Show your ride”