[image][/image]Hallo mede mini rijders.
Ik ben Michael 51 jaar jong en heb sinds 21-7 een mini clubman R55 uit 2008 1.6 16v.
Hij is in 2017 ingevoerd vanuit Duitsland.
Hij heeft veel opties.
Zwarte hemelbekleding
Interieur sfeer verlichting div kleuren
Xenon +koplampsproeiers
Cruise en climate control
Panorama dak
Pdc
Enz enz....
Hij heeft/had div mini problemen,maar motorisch zo goed als gerepareerd,heeft alleen nog een minuscule olie lekkage,wat op de uitlaat komt,maar te klein voor een lekkage,want er ligt niks op de grond.
Er zijn zeker nog dingen te doen,maar dat is optisch.
En de velgen laten spuiten of een extra set in het zwart,of laten spuiten in gunmetall gray.
Ik loop al een tijdje mee in de automotive,en heb bij div bedrijven in de auto/vrachtwagen schade gewerkt,heb in die periode div mini's in me handen gehad,en 5 jaar geleden een carrière switch gemaakt,ik ben nu vrachtwagenchauffeur.
Ik hoop nog genoeg te leren hier,en mocht er een keer een ritje of meeting zijn dan zouden jullie mij vast een keer tegen komen.
Nieuw lid
- niekcarfreak
- NMC Moderator

Bericht
Re: Nieuw lid
Hartelijk welkom Michael en proficiat met je leuke Clubman.
Wens je veel rijplezier!
Als je gaat sleutelen, met de zoekfunctie vindt je al veel info. Zelf zoek ook altijd filmpjes op YouTube en zoek dan in het Engels voor de meeste resultaten.
Wens je veel rijplezier!
Als je gaat sleutelen, met de zoekfunctie vindt je al veel info. Zelf zoek ook altijd filmpjes op YouTube en zoek dan in het Engels voor de meeste resultaten.
Onze sponsors