Vreemde geluiden

Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Vreemde geluiden

17 apr 2008, 01:33

Naar aanleiding van dit Mini R56 topic:

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6177

Hier ook de vraag of er al mensen zijn die last hebben van rare geluiden in hun Clubman (S)?

Aangezien er bij een groot aantal R56's al vrijwel ieder onderdeel incl motorblok verwisselt is en er in de R55 volgens mij hetzelfde blok ligt sluit ik niet uit dat hetzelfde probleem ook wel is in de Clubman de kop op zou kunnen steken. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we weer wat oorzaken uitsluiten :roll:

Alvast bedankt en hopelijk veel rijplezier zonder rare geluiden!
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Dominator
One wheel wonder
One wheel wonder

17 apr 2008, 20:35

Yes, ook bij mij zijn de geluiden in de Clubman S aanwezig, bij de start als het koud is...

Andere mankementen:

- Condens in het 3e remlicht en Mistlampen voor (Reactie BMW Den Haag: meneer u moet ook niet met de auto door de wasstraat rijden)
- Alarm gaat te pas en te onpas af is al gereset, geen verbetering...
En uiteraard alle HiFi Upgrade papieren speakertjes laten vervangen bij MultiCarAudio
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2008, 10:41

Dominator schreef: - Condens in het 3e remlicht en Mistlampen voor (Reactie BMW Den Haag: meneer u moet ook niet met de auto door de wasstraat rijden)
WTF, wat een onzin! Ik had ook condens in mijn derde remlicht, hebben ze gewoon vervangen, want dat hoorde immers niet! Misschien kun je bij je mistlampen die ontluchtingsdopjes iets verder uittrekken? Tenminste, op mijn stadslichten heb ik van die dopjes gezien die vocht en koude/warme lucht zouden afvoeren, maar wel vermijden dat er vocht inkomt. Deze zijn stelbaar en misschien zitten ze bij jou niet ok? Verder heb ik zelf ook af en toe van die wasem in de achterlichtunits, vooral wanneer het erg koud is, maar het trekt altijd weer weg.
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2008, 11:01

Wasem in de achterlichten hoor ook net bij mij onder garantie vervangen (zien gingen niet eens kijken).
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 apr 2008, 11:31

Hans J schreef:Wasem in de achterlichten hoor ook net bij mij onder garantie vervangen (zien gingen niet eens kijken).
Het is echt minimaal bij mij en als het erger wordt haal ik bij jonkers wel een setje achterlichten :)
Geen garantie meer namelijk.

Terug naar “MINI-talk”