De R56, wie heeft wat??
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
voordat er aftermarket spul komt......
Snap sowieso niet waarom dit bij een dealer niet zou kunnen, de auto moet toch nog in elkaar gezet worden (kwestie van alleen een ander onderdeel gebruiken). Je betaald er toch gewoon voor?
JammerMINIJCW schreef:Zal allemaal wel aftermarket zijn. Je zal hem zo niet bij de dealer nieuw kunnen bestellen.

Snap sowieso niet waarom dit bij een dealer niet zou kunnen, de auto moet toch nog in elkaar gezet worden (kwestie van alleen een ander onderdeel gebruiken). Je betaald er toch gewoon voor?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat je voor de introductie hier in Nederland al nieuw spul kan krijgen. R56 spul wel te verstaan. Die grilletjes kan je zo los bestellen bij de dealer.M-iNdO schreef:JammerMINIJCW schreef:Zal allemaal wel aftermarket zijn. Je zal hem zo niet bij de dealer nieuw kunnen bestellen.voordat er aftermarket spul komt......

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Bedankt voor je reactie
Denk je dat die Cooper S grilletjes los bij de dealer te bestellen zijn en past dat dan gelijk op een Cooper?CooperS-indiblue schreef:Ik denk dat je voor de introductie hier in Nederland al nieuw spul kan krijgen. R56 spul wel te verstaan. Die grilletjes kan je zo los bestellen bij de dealer.M-iNdO schreef:JammerMINIJCW schreef:Zal allemaal wel aftermarket zijn. Je zal hem zo niet bij de dealer nieuw kunnen bestellen.voordat er aftermarket spul komt......
Bedankt voor je reactie

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jep en dat duurt nog zeker onwijs lang! Maar ja, moest sowieso tot januari dan maken die 2-3 maandjes extra ook nog wel en met dat sper is de inruilprijs straks wel weer wat interessanter. En het belangrijkste, het rijd beter!Maaij schreef:Gaan jullie nu echt tot april wachten op de sper? Duurt nog wel een tijdje

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Altijd interessant om te zien hoe zo'n auto gebouwd wordt.
Hoe meer ik van de R56 zie hoe mooier ik hem ga vinden. Ik begin hem echt te voelen (als je begrijpt wat ik bedoel), nu het geld nog haha
Coole filmpjesBerthil schreef:Op onze filmpagina onder officïeel MINI 4 nieuwe filmpjes van de R56 MINI. Ik zie nog geen sperdifferentieel

Hoe meer ik van de R56 zie hoe mooier ik hem ga vinden. Ik begin hem echt te voelen (als je begrijpt wat ik bedoel), nu het geld nog haha

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op Motoringfile wat nieuwe afbeeldingen van de R56 ontwikkeling zoals vandaag gepubliceerd op BMW Press (ook de bekende foto's). Enkele foto's van de kleimodellen staan er trouwens niet bij.

- hein
- Enthousiast
Bericht
vandaag even in breda geweest natuurlijk bernard even uitgehoord over de 2 dagen in rome
gelijk ook even de besteeling door genomen, status is nu geel, 112 sinds 25-09, dus productie kan elk monent starten, wordt spannend!!! heb inmiddels ook de officiele catalogus, incl de acc , alleen die works kreeg i niet mee,
had er naar een zei die maar krijg deze week wel de prijzen van het aeropakket
inmiddels ook de eerste R56 cooper in CR/W schaal 1:43 in de verzameling

inmiddels ook de eerste R56 cooper in CR/W schaal 1:43 in de verzameling
Onze sponsors