Hoi hoi,
Eindelijk de knoop doorgehakt en ga proberen een Mini Clubman te leasen als de baas akkoord is.
Configuratie:
Mini Cooper D Clubman Pepper White
Pepper uitvoering
Black bonnet stripes
Dak en spiegelkappen in zwart
Sportonderstel
Extra getint glas achter
Sportstoelen
Hemelbekleding Anthracite
Sport Button
Witte knipperlichten
Interieur:
Interieurpanelen Brushed Alloy & Colour Line Dark Grey
of
Interieurpanelen Piano Black & Colour Line Cream White
Cloth Cosmos Carbon Black (Half leer heeft weinig toegevoegde waarde en volledig leer heeft een twijfelachtige kwaliteit)
Nu is de vraag wat zijn de DO's and DON'Ts betreft de opties?
Nieuwe Mini Clubman bestellen
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier...
Ze hebben nu ook net een nieuw actie pakket van MINI.. Het Lime pakket, handbediende airco, multifunctioneel stuurwiel, 3-spaaks leder sportstuurwiel, middenarmsteun, en een MINI Portable navigatiesysteem.. Voor € 1995,=... Kan helaas niet in de combinatie met het Pepper pakket, omdat daar natuurlijk al airconditioning in zit..
Te bestellen, bij mij natuurlijk.. Nee hoor.. Mocht het een MINI worden, dan wens ik je er heel veel plezier mee..
Ze hebben nu ook net een nieuw actie pakket van MINI.. Het Lime pakket, handbediende airco, multifunctioneel stuurwiel, 3-spaaks leder sportstuurwiel, middenarmsteun, en een MINI Portable navigatiesysteem.. Voor € 1995,=... Kan helaas niet in de combinatie met het Pepper pakket, omdat daar natuurlijk al airconditioning in zit..
Te bestellen, bij mij natuurlijk.. Nee hoor.. Mocht het een MINI worden, dan wens ik je er heel veel plezier mee..
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo MvG...
Do's en Don'ts....alles is relatief en veel persoonlijke smaak.
Aangezien je een diesel gaat rijden mag ik aannemen dat je veel km's gaat maken...? (+30.000?)
In dat geval zou ik persoonlijk niet voor een sportonderstel gaan...
Hoe uit te vinden? Lekker proefrijden!
Succes met je aanschaf,
Do's en Don'ts....alles is relatief en veel persoonlijke smaak.
Aangezien je een diesel gaat rijden mag ik aannemen dat je veel km's gaat maken...? (+30.000?)
In dat geval zou ik persoonlijk niet voor een sportonderstel gaan...
Hoe uit te vinden? Lekker proefrijden!
Succes met je aanschaf,
F56S JCW PRO LCI
- MvG
- Nieuw Lid
Bericht
Inderdaad is eea gerelateerd aan persoonlijke smaak 
Maar zoals bijv niet kiezen van de sportknop resulteert in een lelijke blanco knop.
En de HiFi optie is niet geheel storingsvrij en het geld niet waard heb ik gelezen.
Zo zullen er wellicht nog meer opties zijn die juiste wel of niet handig zijn om aan te vinken.
De "bodykit" heb ik bijvoorbeeld nog maar weinig langs zien komen, dit kan zijn omdat er betere alternatieven zijn.
En Diesel ga ik rijden omdat het of LPG of Diesel moet zijn ivm lease.
Aangezien ik mezelf betitel als een sportieve rijder(binair gaspedaal) heb ik gekozen voor het sportonderstel, ik vind de wegligging in bochten belangrijker dan eventueel comfort tijdens lange ritten.
Qua LM velgen moet ik ook nog een keuze maken en dan zijn donkere velgen mooier bij een witte auto.
Heeft iemand nog mooie suggesties betreft 17inch LM?

Maar zoals bijv niet kiezen van de sportknop resulteert in een lelijke blanco knop.
En de HiFi optie is niet geheel storingsvrij en het geld niet waard heb ik gelezen.
Zo zullen er wellicht nog meer opties zijn die juiste wel of niet handig zijn om aan te vinken.
De "bodykit" heb ik bijvoorbeeld nog maar weinig langs zien komen, dit kan zijn omdat er betere alternatieven zijn.
En Diesel ga ik rijden omdat het of LPG of Diesel moet zijn ivm lease.
Aangezien ik mezelf betitel als een sportieve rijder(binair gaspedaal) heb ik gekozen voor het sportonderstel, ik vind de wegligging in bochten belangrijker dan eventueel comfort tijdens lange ritten.
Qua LM velgen moet ik ook nog een keuze maken en dan zijn donkere velgen mooier bij een witte auto.
Heeft iemand nog mooie suggesties betreft 17inch LM?
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
je zou kunnen overwegen om pdc te nemen. echt overzichtelijk is de clubman namelijk niet. verder heb ik spijt dat ik de airco niet heb geupgrade naar automatische airco.
gezien je overige keuzen zou ik piano black en cream white pakken.
succes verder met je keuze! leuk heh?!?!?
gezien je overige keuzen zou ik piano black en cream white pakken.
succes verder met je keuze! leuk heh?!?!?
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht

Maar goed, dat geld kun jij inderdaad beter besteden dan.
Ik ben daar inderdaad geen ster in. Met name omdat ik te voorzichtig doe na een onbegrijpelijk incident wat mij ooit een achterbumper kostte.MvG schreef:Hmm persoonlijk vind ik pdc iets voor mensen die niet kunnen parkeren, dus doe mij er maar 1 zonder.

Maar goed, dat geld kun jij inderdaad beter besteden dan.