ik heb nu een redelijk aantal topics doorgelezen en had toch een aantal vraagjes.
1 Hoe is het nu op dit moment met de deurrubbers gesteld waaronder zich roest vormt ter hoogte van de lasnaad .
zijn er door bmw maatregelen genomen zoals b.v. dikkere rubbers die minder vocht doorlaten of worden de lasnaden ingeseald tegenwoordig. ik lees wel dat veel mensen hier problemen mee hebben en dat opnieuw spuiten van de lasnaden niet afdoende is . Maar ik lees nergens wat nu de definitieve oplossing is.
2 Hoe is de motorische kwaliteit van de mini en dan bedoeld ik is deze storings gevoelig ik lees op dit forum toch veel elektronica problemen ,is dit bij de nieuwer modellen beter ???
Ook de problemen die veel mensen hebben met het niet sluiten van ramen baart mij toch wel wat zorgen .ik snap dat alle problemen die op het forum staan een verzameling zijn van alle verschillende typen mini,s en bwjr en dat dit dus geen algemeen beeld is maar als je alle topics leest over alle problemen dan ga je toch afvragen of dit wel een kwaliteits product is . Zeker omdat het bij mij een prive aankoop betreft van +/- 28.000 euro en daar moeten wij net als iedereen keihard voor werken , dus dan wil je wel zeker zijn dat je een goed produkt koopt. En wij zijn nu redelijk verwend met onze honda civic dit is echt een goede auto . Maar we zijn allebei bevangen door het mini virus en willen dus graag een clubmanneke kopen
Groeten Duffy