Ik heb 4 x Pirelli Runflat onder de fiets. Nu met 30000 km beginnen de voorste inmiddels behoorlijk glad te worden en zullen binnen korte tijd vervangen moeten worden.
I.v.m. hardheid en stuiterrigheid zou ik deze banden ( 2stuks) vast willen vervangen voor niet Run Flats.
De banden op de achteras zijn nog 6 a 7 mm en zonde om weg te doen.
Nu zou ik graag willen weten of ik op de voor of achteras gewone banden Continental Sportcontact 3 kan doen terwijl ik dan de Runflat van Pirelli op een andere as op kan rijden
Alvast bedankt voor mee denken
Non run-flats "voor" en run-flats "achter
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
ik heb nu achter normale banden (P-zero nero) en voor RF.
Ik had begrepen dat andersom trillingen kunnen ontstaan?
RF's zijn stugger dan normale banden dus altijd wel lekker om die voor te hebben
mocht je een band lek rijden dan ben je ook nog eens beter bestuurbaar
Ik had begrepen dat andersom trillingen kunnen ontstaan?
RF's zijn stugger dan normale banden dus altijd wel lekker om die voor te hebben
mocht je een band lek rijden dan ben je ook nog eens beter bestuurbaar
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
@Shag dat zou zoumaar kunnen, het bestaat bij meerdere bandenmerken. Gelukkig maken ze het in de bandenindustrie ons erg makkelijk door tig verschillende aanduidingen te gebruiken.
@bukkie , in deze situatie zou ik gloednieuwe Pirelli nonrunflat voor monteren. (=9mm). Voor slijt harder dan achter dus over 30K kilometer kun je dan weer vier banden tegelijkertijd vervangen, en dan allemaal dezelfde maat/merk/type.
De ene keer waarbij ik dat niet zou adviseren, is als jij een do-or-die rijstijl zou hebben en alleen maar overal volgas rijdt, ofwel het circuit op gaat zoeken. Want het gripniveau is wel ietsjes anders.
Ik lees echter dat je meer dan 30,000 km met je banden doet dus denk dat dat wel meevalt
allemaal maar een mening natuurlijk.
@bukkie , in deze situatie zou ik gloednieuwe Pirelli nonrunflat voor monteren. (=9mm). Voor slijt harder dan achter dus over 30K kilometer kun je dan weer vier banden tegelijkertijd vervangen, en dan allemaal dezelfde maat/merk/type.
De ene keer waarbij ik dat niet zou adviseren, is als jij een do-or-die rijstijl zou hebben en alleen maar overal volgas rijdt, ofwel het circuit op gaat zoeken. Want het gripniveau is wel ietsjes anders.
Ik lees echter dat je meer dan 30,000 km met je banden doet dus denk dat dat wel meevalt
allemaal maar een mening natuurlijk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors