Ruit opent en sluit niet

Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Huizen
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 mar 2009, 18:09

Ruit opent en sluit niet

11 okt 2011, 21:29

Hallo allemaal

Je kunt merken dat onze auto's lang geen vocht gewend zijn.
Sinds vanavond wil mijn linker voorportierraam niet meer open of dicht
Bij het inschakelen van de ruit zakt deze ongeveer 3 mm waarna hij volkomen stil komt te staan.
Ik krijg dan op het schermpje van de toerenteller een ruitmelding.
Kent iemand dit probleem en is het door een truuk op te lossen of is dit echt dealerwerk
Alvast bedankt voor het lezen en denken

Willem
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1229
Lid geworden op: 18 mar 2007, 21:36

14 okt 2011, 14:06

De ruit motortjes zijn nogal gevoelig bij de R56, waarschijnlijk is die dus exit.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

14 okt 2011, 16:41

heb ik idd ook gehad met de JCW destijds, toen waren beide motortjes overleden (L+R) :|
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Huizen
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 mar 2009, 18:09

14 okt 2011, 17:14

Nou had waarschijnlijk niet lang geduurd maar ik had de folie van het ruit getrokken is er wat lijm blijven zitten en dat was genoeg om het ruit tegen te houden. Na goed schoonmaken liep het weer als een zonnetje


Bedankt jullie

Terug naar “MINI-talk”