Works,..... Cooper Works,.... Cooper S Works........

parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

26 mar 2012, 09:21

kimi100 schreef:
Gio schreef:
- En dan is er nog de Works uitvoering (gemodificeerde Cooper)
' Gemodificeerde Cooper S' om het helemaal kloppend te maken :D

Wat is eigenlijk het verschil tussen en factory JCW en Cooper S JCW. Alleen andere software of is er ook nog meer? Als het over pk's gaat dan he. Ik weet dat hij ook andere koppeling heeft, maar ik vroeg me af wat het verschil tussen 192pk en 211pk maakte.
Zo uit m'n hoofd, een andere turbo, andere zuigers, andere remmen en ongetwijfeld ook nog andere onderdelen maar die schieten mij zo niet 1-2-3 te binnen.
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

26 mar 2012, 21:07

parklaneworks schreef:
kimi100 schreef:
Gio schreef:
- En dan is er nog de Works uitvoering (gemodificeerde Cooper)
' Gemodificeerde Cooper S' om het helemaal kloppend te maken :D

Wat is eigenlijk het verschil tussen en factory JCW en Cooper S JCW. Alleen andere software of is er ook nog meer? Als het over pk's gaat dan he. Ik weet dat hij ook andere koppeling heeft, maar ik vroeg me af wat het verschil tussen 192pk en 211pk maakte.
Zo uit m'n hoofd, een andere turbo, andere zuigers, andere remmen en ongetwijfeld ook nog andere onderdelen maar die schieten mij zo niet 1-2-3 te binnen.
Schijnbaar zit er bij de JCW een linksdraaiend schroefje waar bij een Cooper S er een rechtsdraaiend schroefje zit.

True story :mrgreen:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

26 mar 2012, 22:18

@Getzz: je kunt mij veel wijsmaken, maar dit is wel een heel apart verhaal. Een works zou dus meer pk's hebben, omdat een schroefje de andere kant op zit. :mrgreen: :mrgreen: Haha grapjas!

Terug naar “MINI-talk”