Autotrust stopt met verlengde verzekering Mini Cooper S

jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

05 nov 2012, 00:17

voor de duidelijkheid, gaat het hier alleen over de r 56 of hebben de latere modellen de zelfde problemen, in dat geval moet ik zuinig zijn op m'n r 53( wat ik ook ben).

dat de lease maatschappijen en hun verzekeraars de mini zo slecht beoordelen is een slechte zaak, voordeel is dat zij nog wat in te brengen hebben, als particulier met zo'n auto sta je er alleen voor, dat is veel erger, met een wetgeving zoals in america is het niet verwonderlijk dat de importeur eerder toegeeft, zolang we dit soort wetgeving niet hebben in de verenigde staten van europa voorzie ik geen verandering, de houding en het opkomen voor belangen is in nederland sowieso matig, maakt niet uit wat de overheid verzint, de nederlander doet toch niets, maakt niet uit hoe slecht de mini is, de consument doet toch niets, wie doet deze instanties wat, een geding/rechtzaken kosten veel geld/tijd, wellicht is er voor clubs, forums als deze een taak weggelegd om meer druk op importeurs en dealers te leggen, demonstratie events bij de importeur/dealer op de stoep, zie je het gebeuren.................ik ....

Terug naar “MINI-talk”