Prijzen Craven Speed Tapless Adapter....

ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Prijzen Craven Speed Tapless Adapter....

11 jan 2013, 15:58

Kan iemand mij vertellen waarom die adaptertjes zo verschillend zijn qua prijs bij de 1 of de andere leverancier?
Heb een adapter nodig tbv olietemp meter aan te sluiten.

http://www.cravenspeed.com/gauge-sender-adapters/# PRIJS $ 28,-
http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... pater.html PRIJS $ 80,-

Wel heeel groot verschil toch?? :s

Ik zal (daarom) wel iets over het hoofd zien, maar tot op heden weet ik dan echt niet wat....

:o
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

11 jan 2013, 16:21

De prijs bij die eerste is voor de olietemp, oliedruk is daar ook $75...
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

11 jan 2013, 16:58

ga je ook een boost adapter bestellen voor turbo boost?
of wat word je tweede meter?
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

11 jan 2013, 23:22

speedy schreef:ga je ook een boost adapter bestellen voor turbo boost?
of wat word je tweede meter?
Nee, pak alleen olietemp.
Vind het rechts naast de toerenteller niet mooi staan ivm het ventilatiepunt wat er zit.
En gebruik toch niet die turbodrukmeter....

Maar even over de prijzen, het scheelt gewoon meer dan 50 dollar als je die adapter rechtstreeks besteld bij Cravenspeed dan bij Outmotoring....

:shock:
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

12 jan 2013, 09:15

moet je hem daar bestellen :wink:
vind persoonlijk 1 metertje niet echt mooi staan maar dat is smaak :wink:
meter zit maar een heeeeeeel klein stukje voor het ventilatie rooster maar de werking van het rooster blijft 100%

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

12 jan 2013, 09:31

Zo mooi 2 van die meters zeker voor 2 gaan en niet voor 1.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

12 jan 2013, 09:40

Misschien hebben jullie gelijk, maar ik ben nogal koppig....
Ga ook voor een afwijkende kleur meter en dat icm met 1 stuks links van het stuur sprijngt het er zeg maar goed uit en dat is mijn bedoeling. En als ik het ook niks vind kan er altijd 1 bij! :D
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind de set up zoals jij hem hebt echt mooi, ( lijkt bijna af fabriek), maar dat is niet mijn 1e insteek.

Wordt vervolgd, nu eerst wat anders ophalen in het hoge Noorden...... ( voor de zomer....)

:D
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

12 jan 2013, 09:48

ajede schreef:Misschien hebben jullie gelijk, maar ik ben nogal koppig....
Ga ook voor een afwijkende kleur meter en dat icm met 1 stuks links van het stuur sprijngt het er zeg maar goed uit en dat is mijn bedoeling. En als ik het ook niks vind kan er altijd 1 bij! :D
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind de set up zoals jij hem hebt echt mooi, ( lijkt bijna af fabriek), maar dat is niet mijn 1e insteek.

Wordt vervolgd, nu eerst wat anders ophalen in het hoge Noorden...... ( voor de zomer....)

:D
Jo het is jouw auto moet doen wat jij mooi vind. Blijft een kwestie van persoonlijke smaak ik heb misschien ook wel dingen die mensen niet mooi vinden en ik wel. Ga je mooie velgen halen in Noorden.

Toch wel vier he :lachuh want hier moet je wel een set van kopen hoor

Groet Casper
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

12 jan 2013, 09:48

kan ook in afwijkende kleur hoor :wink:

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

12 jan 2013, 09:50

Casper schreef:
ajede schreef:Misschien hebben jullie gelijk, maar ik ben nogal koppig....
Ga ook voor een afwijkende kleur meter en dat icm met 1 stuks links van het stuur sprijngt het er zeg maar goed uit en dat is mijn bedoeling. En als ik het ook niks vind kan er altijd 1 bij! :D
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind de set up zoals jij hem hebt echt mooi, ( lijkt bijna af fabriek), maar dat is niet mijn 1e insteek.

Wordt vervolgd, nu eerst wat anders ophalen in het hoge Noorden...... ( voor de zomer....)

:D
Jo het is jouw auto moet doen wat jij mooi vind. Blijft een kwestie van persoonlijke smaak ik heb misschien ook wel dingen die mensen niet mooi vinden en ik wel. Ga je mooie velgen halen in Noorden.

Toch wel vier he :lachuh want hier moet je wel een set van kopen hoor

Groet Casper
lekker koppig neemt die alleen de rechter wielen :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

12 jan 2013, 09:58

hey Casper heb je dat stuur gezien ^^^^^ :lol:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

12 jan 2013, 10:05

speedy schreef:hey Casper heb je dat stuur gezien ^^^^^ :lol:

Nee, maar wel de bodem van me portomonee na het bestellen van me uitlaat :lachuh
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

12 jan 2013, 10:06

maar dan heb je wel het neusje van de zalm 8)
griendar
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 jul 2008, 15:29

12 jan 2013, 11:41

het mooiste is 2 metertjes in de ventilatie openingen naast de centrale klok maar ik ben ook een classic freak
speedy schreef:maar dan heb je wel het neusje van de zalm 8)
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

12 jan 2013, 15:00

Casper schreef:
ajede schreef:Misschien hebben jullie gelijk, maar ik ben nogal koppig....
Ga ook voor een afwijkende kleur meter en dat icm met 1 stuks links van het stuur sprijngt het er zeg maar goed uit en dat is mijn bedoeling. En als ik het ook niks vind kan er altijd 1 bij! :D
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind de set up zoals jij hem hebt echt mooi, ( lijkt bijna af fabriek), maar dat is niet mijn 1e insteek.

Wordt vervolgd, nu eerst wat anders ophalen in het hoge Noorden...... ( voor de zomer....)

:D
Jo het is jouw auto moet doen wat jij mooi vind. Blijft een kwestie van persoonlijke smaak ik heb misschien ook wel dingen die mensen niet mooi vinden en ik wel. Ga je mooie velgen halen in Noorden.

Toch wel vier he :lachuh want hier moet je wel een set van kopen hoor.

Groet Casper
Haha, 1-0..... :D

Yep, zojuist de as zomer set up gehaald, nu rustig klaar maken en over de kleur nadenken.... SOS

Terug naar “MINI-talk”