Eindelijk een echte dikke R56 gezien en te koop!

kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 262
Lid geworden op: 08 sep 2006, 20:34

26 mei 2007, 19:04

Als ik het zou kunnen zou ik max. 50.000 eur uitgeven aan een mini en dan ook niet aan deze. Ik zou op mijn R56 nog navigatie, sportstoelen, jcw tuningkitje en uitlaat en jcw brakes toevoegen.
Die gele is trouwens wel eentje die in het echt veel mooier is, dan ziet hij er echt bruut uit.
Ferdinand
Be Mini
Be Mini
Locatie: Delft
Berichten: 452
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:19

mijn mening

07 jun 2007, 22:32

daar komt ie weer, eeh, wat vind ik van deze mini cooper s works.. je raadt het al, niet zo mooi. Alhoewel ik echt moet zeggen dat de kwaliteit van het binneninterieur echt wel beter is dan mijn r53s-works.

het geel met zwart vind ik wel ok. De prijs? Ach, kijk, als je er gek van bent, is het het geld wel waard natuurlijk. Wel een bijzondere auto, en die heb je weer niet bij al die andere varianten die hierboven, door anderen, algenoemd zijn. Ik zou de auto zeker laten opvoeren door een goede tuner.

mijn grote bezwaar zit hem, wederom, in de vormgeving van de plastic skirts die -als het ware- aan de auto zijn geplakt. de r56s is raar vormgegeven, met zijn achterover hangende koplampen, verkeerde proporties, te rechte carosserielijnen, etc (o jee, daar ga ik weer..). dus ik kocht hem zeker niet, want ik vind de auto zeker niet mooi.

wel een sterke motor natuurlijk, die (wanneer hij bovendien leuk is getuned) echt wel sterker is dan de oude r53s-sjes. Maar dat was voor mij, toendertijd, zeker geen voldoende argument om voor de nieuwe r56 te gaan. Een r53s (works of andere tuning) motorblok is nl. ook al heel erg leuk, en vermogen zat(!) met daar vooral bovenop de coole, bijzondere, vormgeving.

zo, weer ff geuit..

groet, ferdinand
Veel rijplezier!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

07 jun 2007, 22:43

Jongens wat een geld eigenlijk..... maar je bent gek op da karretje of niet... Als ik het had deed ik het zo, maar ja ..... :cry: :cry: Zo'n boom heb ik niet....

Goed sparen :)

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

07 jun 2007, 22:48

Netjes verwoord Ferdinand. Wederom een schitterend stukkie om te lezen :wink:

Het is maar goed dat smaken verschillen. Ik vind het geweldig en als ik het geld had... 8)
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

08 jun 2007, 10:09

Het wordt tijd voor Speedy MINI part2 8) Zin in??!! Binnenkort weer een nieuwe topic over..

Terug naar “MINI-talk”