Hallo,
Wil graag mijn Mini gaan bestellen en zit nog de optielijst door te worstelen...
Is dat nu handig zo'n opbergpakket? En die netjes zijn die wel mooi?
Kan iemand advies geven?
Handig zo'n opbergpakket??
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Netjes zijn goed afgewerkt en best mooi. Vanvoor aan de passagierskant van het middenconsole is een best handig netje.
Die vanachter in de koffer zijn gemakkelijk om spullen 'vast' te houden zodat ze niet rondhollen.
Ik geloof ook dat ze niet zo duur is, die optie. Ik zou ze zo weer nemen
Die vanachter in de koffer zijn gemakkelijk om spullen 'vast' te houden zodat ze niet rondhollen.
Ik geloof ook dat ze niet zo duur is, die optie. Ik zou ze zo weer nemen

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat netje op de middenconsole aan de passagierskant zit niet echt in de weg. ik heb het nog nooit gebruikt want vind het niet mooi als je zaken zomaar in de auto zichtbaar zitten.
In de koffer heb ik enkel de zijnetjes nog hangen, daar de verbandkist daar mooi inzit en niet rond ligt te slingeren.
Voor de netjes zou ik het dus absoluut niet doen, wel voor het opbergvak in het dashboard, want het handschoenkastje is ronduit klein te noemen.
In de koffer heb ik enkel de zijnetjes nog hangen, daar de verbandkist daar mooi inzit en niet rond ligt te slingeren.
Voor de netjes zou ik het dus absoluut niet doen, wel voor het opbergvak in het dashboard, want het handschoenkastje is ronduit klein te noemen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook het opberpakket en vind al die netjes wel handig om te hebben al gebruik ik ze bijna nooit.
Die aan de middenconsole wil ik een keer vervangen door een paraplu.
Die aan de middenconsole wil ik een keer vervangen door een paraplu.
Inderdaad van toepassing bij de Clubman. Zonder opbergpakket heeft de Clubman niet zo'n laadvloer en ook niet van die railtjes waarop deze leunt.GeoBem007 schreef:Vlakke laadvloer is nu wel eigen aan de R55(Heeft die dat trouwens niet zowiezo?)
In dat opbergvak zit bij mij de mp3-CD-wisselaar geïnstalleerd.crossbytje schreef:Voor de netjes zou ik het dus absoluut niet doen, wel voor het opbergvak in het dashboard, want het handschoenkastje is ronduit klein te noemen.
- makek
- One wheel wonder
Bericht
Vooral de aangepaste stand achteraan is interessant als je eens een wat bredere doos wenst te vervoeren.
Het extra vakje vooraan is handig voor een GSM of zonnebril
Die netjes gebruiken wij achteraan gewoon om de verplichte uitrusting vast te houden: dat slingert anders constant heen en weer.
Dus enkel het netje aan de voeten van de passagier gebruiken wij niet (maar we zijn dan ook nog niet op reis geweest)
Ik zou niet twijfelen, en het gewoon mee bestellen.
mvg
Koen
Het extra vakje vooraan is handig voor een GSM of zonnebril
Die netjes gebruiken wij achteraan gewoon om de verplichte uitrusting vast te houden: dat slingert anders constant heen en weer.
Dus enkel het netje aan de voeten van de passagier gebruiken wij niet (maar we zijn dan ook nog niet op reis geweest)
Ik zou niet twijfelen, en het gewoon mee bestellen.
mvg
Koen
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors