Navi update

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Navi update

14 feb 2014, 22:27

Afbeelding
hier zelfs drie flitspalen :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3243
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Navi update

14 feb 2014, 22:56

Hoi Speedy,

ik heb inderdaad gekeken maar bij mij komt de optie net zoals bij UKRyan en Wess niet naar voren. Waarschijnlijk zal dit aan de versie van de navigatie liggen, zal die van ons wat ouder zijn dan die van jou en misschien heeft het een (software matige) update nodig. Jammer dat het niet werkt, ik had er eigenlijk wel opgehoopt. Ik kan altijd mijn TomTom gebruiken of zoals je voorstelt Flitsmeister. Ik heb het al gedownload, binnenkort maar eens proberen.

Toch bedankt voor de terugkoppeling.

Gr. Milco
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Dordrecht
Berichten: 641
Lid geworden op: 03 feb 2013, 23:47

Re: Navi update

15 feb 2014, 01:22

Ik heb mijn DVD's van ene Karin uit Elsloo. M'n schoonvader heeft ze daar ook gekocht. Alleen m'n schoonvader rijdt in een 3-serie. Daar werkt het wel, alleen hij zegt ook "leuk die icoontjes, maar je krijgt geen melding. Je gaat ook niet continu op je display kijken".

Bij de marktplaats advertentie stond ook dat het voor BMW was, dus zit het hem daar misschien in. Kan iig onderling wel DVD's uitwisselen met m'n schoonvader, dus qua kaarten zijn beide systemen wel hetzelfde. :)

Flitsmeister is best een handige app, je krijgt af en toe alleen wel meldingen van flitspalen op wegen die in de buurt liggen maar niet voor jou zijn. Maar als dat het ergste is.. :)

Iemand die ook zo'n app weet voor in het buitenland? Ga van de zomer via Zwitserland naar Italië. Als het goed is mag je daar niet van dat soort 'verklikkers' gebruiken, maar zal vast wel wat voor zijn?

Terug naar “Interieur en audio”