Opbergruimte

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

05 mar 2007, 18:43

vind dat nog wel meevallen voor een armsteun, is het voor een leek zoals mij makkelijk in te bouwen???
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

05 mar 2007, 18:45

r53-d/silver schreef:armsteun in nederland €144,= in duitsland €125,=
verdelerhandschoenenvak in nederland €44,= in duitsland € 36,=
mischien geen grote verschillen maar als je zoals ik in de grensstreek woont is het toch meegenomen , die originele spullen zijn toch al duur genoeg. niet dan?
Daar hebt je wel gelijk in. Als je meerdere onderdelen koopt is het wel mooi meegenomen. Scheelt dan toch wel enkele tientjes.
r53-d/silver
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Berneau
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:49

05 mar 2007, 18:50

de armsteun zit gewoon onder de achterste bouten van de stoelen, even los eronder schuiven en vastdraaien , klaar
je moet wel een torx inbus sleutel hebben ,tegenwoordig is alles torx. :s
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

08 mar 2007, 13:14

r53-d/silver schreef:armsteun in nederland €144,= in duitsland €125,=
verdelerhandschoenenvak in nederland €44,= in duitsland € 36,=
mischien geen grote verschillen maar als je zoals ik in de grensstreek woont is het toch meegenomen , die originele spullen zijn toch al duur genoeg. niet dan?
Vandaag even langs Mini Amsterdam gereden en de folder opgevraagd. Ze hadden hem niet meer liggen voor de R53 alleen de inkijkversie, dus ik mocht hem wel even inzien. Alles eruit gehaald wat ik wel interessant vond. Toch wel een paar kleine dingen waaronder die vakverdeling voor het dashboardkastje. Excl. BTW was het 31 Euro, op het net was het duurder. Dus wel te doen! Binnenkort maar een keertje bestellen.

Het kosten wel wat moeite voordat ze een keer met da boekje over de brug kwamen. Er stonden nog wel wat mooie wagens. De mooiste heb ik in een topic in het forum Mini spotting gezet.

MR

Terug naar “Interieur en audio”