Cartronix Carplay

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
StevenBad3
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2023, 21:29

Cartronix Carplay

20 jul 2023, 19:23

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb een mini cooper s uit 2011, (R56) il hen 2 dagen terug een Carplay Autoradio laten inzetten, radio geluid doet het, maar als ik Bluetooth aan zet connect ie wel en staat ook in de display, maar geen geluid. Heeft iemand een oplossing. Wil mijn eigen muziek luisteren van mijn telefoon in mijn auto. Via BT. Alvast dank.
Steven.
Gebruikersavatar
BadBert
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hoogerheide
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 jul 2022, 11:45

Re: Cartronix Carplay

21 jul 2023, 07:44

stomme opmerking misschien..... maar heb je al eens geprobeerd op je telefoon het volume omhoog te zetten als je via BT muziek aan het spelen bent?
Kwam er zelf eens achter dat dit soms roet in het eten gooit......
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk? :P
-= Onze Mini Cooper-S Cabrio (R52) =-
StevenBad3
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2023, 21:29

Re: Cartronix Carplay

21 jul 2023, 21:02

Tuurlijk heb ik dat geprobeerd, ik werk zelf bij een automotive bedrijf en een paar garages geraadpleegd, maar die monteurs wisten het niet.
Gebruikersavatar
Rallye
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Achterhoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 apr 2021, 14:37

Re: Cartronix Carplay

23 jul 2023, 08:26

Afgezien van dat het natuurlijk gewoon zou moeten werken, waarom speel je niet af via CarPlay?
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Cartronix Carplay

24 jul 2023, 11:48

Is die bluetooth verbinding wellicht beperkt tot alleen het telefoongedeelte? Dus audiostreaming of A2DP is afwezig, en dat er alleen een soort headset-profiel aanwezig is?

Edit: In de handleidingen van Cartronix radio's zie ik dat je voor afspelen muziek een andere app moet openen op de radio. Eerst bluetooth-verbinding maken en daarna BT-music, of A2DP openen. En dan kan je muziek via bluetooth afspelen.

Terug naar “Interieur en audio”