JCW body kit

minihenkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 239
Lid geworden op: 07 jun 2014, 16:25

Re: JCW body kit

25 sep 2014, 10:57

Ik heb je topic even doorgelezen, maar de JCW bodykit vind ik persoonlijk niet echt mooi.
De voor en achterbumper vind ik echt niets, de sideskirts weer wel.
Helaas worden die niet zo vaak aangeboden..
Ben benieuwd wat je gaat doen.
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: JCW body kit

25 sep 2014, 13:18

Beetle schreef:
mauro schreef:de centrale ondergrill van een jcw-pakket voorbumper is deze gelijk bij alle bouwjaren van de 2de generatie mini's, dus met andere woorden kan vb. een 2008 type voorgrill gewisseld worden met 2009 of 2010 type?

ikzelf heb namelijk de ondergrill bij een aangekocht jcw-pakket maar past niet 100%(de pasvorm van de bovenste hoeken is afwijkend), nu vermoedt ik dat deze van een cooper-s is en ik dus gewoon 1 nodig heb voor jcw?


bedankt voor de hulp!
Je hebt verschil in AeroI en AeroII. De onderste grill voorbumper is idd anders. Let dus op dat je bv bij M7 grillen je de juiste bestelt..geldt ook voor voorvleugel. Ik heb dus de verkeerde grillen liggen. AeroI grillen terwijl ik een II set heb. :|

Dus als iemand interesse heeft... :wink:
Vind dat behoorlijk apart, want ik heb een Aero I bumper erop zitten en heb een remluchtpakket besteld en gemonteerd laatst, die hetzelfde artikel nr heeft voor Aero I als Aero II.....
Dan zou je toch echt zeggen dat die onderroosters hetzelfde moeten zijn.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: JCW body kit

25 sep 2014, 14:27

Rembeluchters wel denk ik, maar de ondergrill is toch echt anders. Want bij aero II zat er standaard die rembeluchters in de ondergrill en bij I niet. En die beluchters zitten in je ondergrill. Of snap ik 'm nou niet helemaal?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: s-Heerenhoek
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2011, 23:06

Re: JCW body kit

25 sep 2014, 15:01

mushrop schreef:Rembeluchters wel denk ik, maar de ondergrill is toch echt anders. Want bij aero II zat er standaard die rembeluchters in de ondergrill en bij I niet. En die beluchters zitten in je ondergrill. Of snap ik 'm nou niet helemaal?

Het gaat idd om de vorm in de hoeken, die zijn anders. Die voor de mistlampen passen ook niet trouwens. Was dus weer knap lullig, mooie grillenset, alleen heb ik er geen reet aan.
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: JCW body kit

25 sep 2014, 15:07

Maar als een complete rembeluchtingsset (is incl rooster) voor zowel Aero I als Aero II hetzelfde art.nr. hebben dan moet het toch passen?
Afbeelding
mauro
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: sint-gillis-waas
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 aug 2012, 22:21

Re: JCW body kit

28 sep 2014, 21:52

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat mushrop op een jcw voorbumper zowel een aero 1 en 2 voorlip heeft gehad ( hij vond de ene mooier dan de andere dacht ik) deze kunnen dan dus weldegelijk gewisseld worden? ( deze heb ik namelijk zelf ook nog nodig) dacht dat ondergrill ook geen onderscheid was? Enkel
verschil qua optisch beeld
Laatst gewijzigd door mauro op 28 sep 2014, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Exterieur”