Afmetingen voorbumper grill

Mr.Bond
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maaseik, Belgisch Limburg
Berichten: 134
Lid geworden op: 20 dec 2009, 18:47

Afmetingen voorbumper grill

07 mar 2014, 19:13

Nog even snel een vraag voor ontwerp nummerplaat

Afbeelding

Wat is de hoogte in het midden van de onderste gril?
Zwarte stuk boven het chrome lijntje en onder het chrome lijntje

grtzz
Mr.Bond
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maaseik, Belgisch Limburg
Berichten: 134
Lid geworden op: 20 dec 2009, 18:47

Re: Afmetingen voorbumper grill

08 mar 2014, 13:26

Iemand die het even snel wilt nameten voor mij? :D
Mr.Bond
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maaseik, Belgisch Limburg
Berichten: 134
Lid geworden op: 20 dec 2009, 18:47

Re: Afmetingen voorbumper grill

09 mar 2014, 17:50

Niemand die het mij even kan nameten? :s
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Afmetingen voorbumper grill

09 mar 2014, 22:07

Als ik dit model had zou ik het graag voor je doen maar de front (onderzijde) van een Cooper R56 uit 2007 ziet er toch net iets anders uit.
Mr.Bond
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maaseik, Belgisch Limburg
Berichten: 134
Lid geworden op: 20 dec 2009, 18:47

Re: Afmetingen voorbumper grill

13 mar 2014, 22:07

Hey Alanus.

Als je wilt mag dat zeker :D
Mr.Bond
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maaseik, Belgisch Limburg
Berichten: 134
Lid geworden op: 20 dec 2009, 18:47

Re: Afmetingen voorbumper grill

14 mar 2014, 21:42

Big thanks Alanus!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Afmetingen voorbumper grill

12 jun 2014, 08:41

Alanus schreef:
Mr.Bond schreef:Big thanks Alanus!

Graag gedaan.
Het is hier trouwens het enige forum dat ik ken waar men precies niet echt bereid is andere mensen te helpen.
Er zijn er een paar die wel echt moeite doen maar die kunnen ook niet alles weten hé.
Wtf

En bedankt hé :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Afmetingen voorbumper grill

14 jun 2014, 07:49

Als de vraag al vaker gesteld is, zal er ook minder snel een antwoord komen. Je kan natuurlijk ook gewoon eerst zelf even op onderzoek gaan hier op het forum en de zoekfunctie gebruiken. Er zus zo ontzettend veel info te vinden hier. Beetje zelfinitiatief is helemaal niks mis mee. De hulpvaardigheid hier op het forum os juist erg groot en ik denk stukken groter dan op welk forum dan ook. Dus jou opmerking is wat mij betreft behoorlijk tegen het zere been
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Afmetingen voorbumper grill

14 jun 2014, 14:47

Ik snap wat je bedoelt, maar laten we heel eerlijk zijn: het is voor de topicstarter niet heel lastig om zelf even de moeite te nemen om een grill van een MINI op te meten. Hetzij bij de dealer, hetzij bij een MINI op een parking. Het kost de topicstarter wrs net zoveel moeite om het zelf te doen dan het te vragen aan een ander. Ik denk dat je dan ook een onderscheid moet maken tussen de zinnige vragen die gesteld worden, en de minder relevante vragen. Dat is overigens niet onaardig bedoelt naar de topicstarter van deze vraag, maar wel realiteit.

Op vragen die gesteld worden kan het natuurlijk ook zijn dat de kennis niet direct voor handen is bij een ieder die hier op het forum komt. Een vraag beantwoorden met "ik heb geen idee" is ook niet echt nuttig. Daarom kan het uitblijven van een goed en duidelijk antwoord soms wat langer op zich laten wachten.

Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het forum hier als nergens anders leeft.

En ja, je hebt gelijk, m'n scheenbeen hersteld vanzelf.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”