Kosten/installatietijd JCW stoelen (R56)

M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

Kosten/installatietijd JCW stoelen (R56)

21 sep 2007, 11:51

Is er hier iemand die JCW stoelen voor de R56 heeft besteld en laten monteren door de dealer.
- Wat was de prijs per stoel incl. btw en montagekosten?
- hoe lang waren ze er mee bezig?

De reden waarom ik dit graag zou willen weten is omdat ik zelf interesse heb ik in deze stoelen en bij mijn dealer geinformeerd heb.
Ik heb nog geen definitief antwoord gekregen van de dealer m.bwant ze weten nog niet hoeveel werk het is.
Het zou geen kwestie zijn van een paar boutje los schroeven en de oude stoelen verwijderen. De airbags moeten aangepast worden (opnieuw programmeren) etc.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Greetz
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

21 sep 2007, 12:18

Ik kan je wel de rpijzen van de stoelen geven, die heb ik op de JCW prijslijst staan.

De lederen stoelen kosten EUR 1.325,- per stuk en de leder/alcantara EUR 1.373,- per stuk. Dit is inclusief BTW en exclusief de montagekosten.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

21 sep 2007, 13:58

parklaneworks schreef:Ik kan je wel de rpijzen van de stoelen geven, die heb ik op de JCW prijslijst staan.

De lederen stoelen kosten EUR 1.325,- per stuk en de leder/alcantara EUR 1.373,- per stuk. Dit is inclusief BTW en exclusief de montagekosten.
Thanx maar die prijzen had ik al. Toch bedankt voor de moeite.

Het gaat mij om het totaalplaatje (dus de montagekosten). Dan weet ik waar ik op kan rekenen en kan ik het vergelijken.

Terug naar “Exterieur”