Dat wist ik niet javascript:emoticon(':icon_top:')Turbo uit 2011 is dezelfde
Hoezo geen hybrid, als er kwaliteitscomponenten gebruikt worden, machinale bewerkingen aan de behuizingen netjes uitgevoerd worden, alles netjes gebalanceerd wordt hoeft dit toch niet slechter te zijn?Het is gewoon een hybrid turbo, ik zou het niet aanraden om te doen
Is dit te onderbouwen? zijn er verhalen bekend waar dit gebeurd is?Alleen zou ik upgraden naar een JCW turbo, vroeg of laat smelten jou zuigers ;-)
Als je je compressor wiel vervangt maak je toch eigenlijk een K03/K04 hybrid turbo??Je kan makkelijk jou ouwe turbo laten tunen naar een JCW versie (groter compressor wiel)
41mm ipv 37mm
Turbo gat is minimaal, zoals te lezen is is er vrijwel geen koppel verlies bij lage toeren, de turbo spint 250 toeren later op dan een cooper S turbo.Met de Alta blijft je een turbo dip hebben hoor en zeker in Koppel in lage toeren![]()
![]()
![]()