Ja uiteraard, dan zijn er vast wel meerdere die een keuze willen gaan maken. En zoals ik al zei, het heeft geen haast. Ervaringen afwachten en resultaten bekijken bij anderen, dan kan je altijd nog een keuze maken.
Even vragen,
Dit hele topic over veren ( verlaging) gaat eigenlijk over de optiek ervan, ik wil mijn r56 ook verlagen maar dan om de reden dat ik vind dat de auto tegenover de r53 veel minder vertrouwen geeft .
ik heb nu 2000km gereden met de r56 en op bochtige weggetjes ( ardennen ) vindt ik hem veel wiebeliger dan de r53 ,ik heb nog wel het sportonderstel erop.
als je bijv op een slecht wegdek snel weg accelereert dan wordt hij zoekerig en moet je constant bijsturen om rechtdoor te blijven gaan.
Dit had de r53 niet of minder , volgens mij omdat hij toch nog wat harder geveerd was als deze, deze geeft ook in lange snelle bochten veel minder feedback aan de bestuurder en dus veel minder vertrouwen.
iemand die weet wat de veranderingen in rijgedrag zijn met verlagingsveren ??
Dat komt door de bestuuring, want geloof me er is niks meer te vertrouwen op het wegdek dan de R56.... Echt ongelofelijk wat een grip en acceleratie dat autootje heeft!
Door de besturing voel je een beetje TE goed wat de voorwielen doen. Kan verder niet veel kwaad, maar je moet er inderdaad wel bewust mee omgaan en weten wat de auto kan gaan doen.
Zelfs al zou je hem verlagen dat is dat gevoel wat je van de voorwielen in je stuurt krijgt niet anders. Hij ligt alleen platter en waarschijnlijk iets strakker op de grond. Aan het onderstel ligt het in ieder geval niet.