JCW af fabriek

MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

JCW af fabriek

17 aug 2007, 14:29

Ik heb nu een S in bestelling en laat de JCW aerokit bij de dealer installeren. Als er nog budget is wil ik de JCW tuningkit bij Timmermans laten installeren.

Nu begrijp ik dat er ook een S te krijgen is met het volledige JCW pakket af fabriek gemonteerd. Weet iemand daar meer over? De dealer heeft het er niet over gehad en ik vraag me af wat de prijs van zo'n auto is. Het zal wel duurder zijn dan montage bij de dealer, maar wellicht toch niet zo'n groot verschil.

Heeft iemand een idee?
Gebruikersavatar
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 356
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:43

17 aug 2007, 17:52

Ik ben vorige week bij de dealer geweest. En mij werd verteld dat JCW tuningkit nog niet af fabriek verkrijgbaar is. Maar dat dat wel in de toekomst gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 aug 2007, 17:54

Ik dacht ook dat deze nog niet vanaf de fabriek te krijgen is, het gaat dus net zoals in het begin met de R53 al is de ombouw nu veel minder werk.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

18 aug 2007, 16:47

Ok, vandaar dat de dealer er niet over begonnen is. Ik ga de kit bestellen bij Timmermans, zo gauw ik het chassisnummer heb in elk geval. Ik heb wel gelezen dat het toch wel ruim een dag kan duren om het in te bouwen, hoewel ze erg veel tijd kwijt waren met de software. Wellicht dat dit nu sneller gaat, ik weet niet hoe lang geleden dat artikel geschreven is. Ik wil Timmermans namelijk vragen of ze ook gelijk verlagingsveren en spacers willen monteren. Als dat allemaal in 1 dag kan zou dat mooi zijn natuurlijk, scheelt weer een overnachting in Duitsland :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

18 aug 2007, 17:00

Ik lees dat de software uploaden gewoon 5 tot 6 uur duurt (door de nieuwe Siemens ECU), ik denk dus dat je niet onder een overnachting uit komt want ik denk dat ze pas uploaden als alle hardware vervangen is.

Ik denk dat er wel een aantal benieuwd zullen zijn wat je van de kit merkt als hij er op zit 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

19 aug 2007, 10:59

Berthil schreef:Ik lees dat de software uploaden gewoon 5 tot 6 uur duurt (door de nieuwe Siemens ECU), ik denk dus dat je niet onder een overnachting uit komt want ik denk dat ze pas uploaden als alle hardware vervangen is.

Ik denk dat er wel een aantal benieuwd zullen zijn wat je van de kit merkt als hij er op zit 8)
Zeker weten. :wink:
Afbeelding
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

20 aug 2007, 07:12

Dat van die software klinkt niet echt bemoedigend moet ik zeggen. Ik ben Systeembeheerder en zou zeggen dat dat sneller moet kunnen :) Ik zal Timmermans nog even mailen hierover.

Maar ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden van het effect van de kit. Ik moet helaas nog even geduld hebben :( Aan de andere kant, dan kan de geldboom nog even doorgroeien :lol:

Tot meetz!

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”