@Bluethunder
wij zijn met onze mini al twee keer naar Engeland geweest. Bij de ANWB winkel stickers kopen... die je op je koplampen kan plakken. Makkelijk te doen... werkt goed... en kost een stuk minder dan de aanpassing bij de dealer. (werkt ook voor Xenon....)
@ Bluethunder. Wij hebben onze Xenons ook niet aangepast voor Engeland vorig jaar. Nooit commentaar of gedonder over gehad. Ik zou het dus niet doen, als ik jou was.
Hoe lang ga je naar de UK toe?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Leuk om naar Engeland te gaan en om te zien hoe je auto wordt gebouwd. Hopelijk kan je de nieuwe R57 ook te zien krijgen.
Raar verhaal idd met die koplampen. Er zou toch wat op te vinden moeten zijn. Maarre... als je naar de moeder aller dealers gaat... daar zouden ze het wel moeten weten...
Veel plezier, hoor!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Wist niet dat je op Xenons niet zou mogen plakken, heb het op onze vorig Landrover wel gedaan toen we naar Engeland gingen.
Er leken zelfs al riggeltjes in het plastic te staan waar de stickers moeten zitten.
Echter de stikkers zijn er nooit meer voor 100% afgegaan, zelfs na twee jaar zag je als je goed keek nog waar ze gezeten hadden. Geprobeerd met allerlei middeltjes > geen effect.
Het kan te maken hebben met de tempratuur, en misschien mag het daarom niet. Volgende keer plak ik ze er ook niet meer op!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Je leest op internet (ff googlen op: xenon lhd rhd) dat er op de xenon-koplamp een schakelaar/hendel moet zitten om het lichtbeeld aan te passen. Maar dat is dan wel in tegenspraak met de ETK die aangeeft dat er verschillende onderdeelnummers zijn voor de linker- of rechterkoplamp, afhankelijk of de auto links of rechts gestuurd is...
@Bluethunder
gewoon even nagevraagd bij de ANWB... deze stickers zijn ook geschikt voor Xenon en mogen gebruikt worden. Het autolevelen wat verplicht is... gaat alleen om de hoogte van de llichten... de stickers doen daar verder niets mee. Deze wijzigen enkel de hoek.