Hallo,
Ben op zoek naar een DIY voor de Joey Mod toe te passen op een R56, maar vind niet direct één.
Weet iemand van jullie waar ik dit kan vinden?
Alvast bedankt, Jens Vdb
DIY Joey Mod R56
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jenskevdb
- Enthousiast
Bericht
Gevonden!
Bedankt voor het snelle antwoord!
Om andere searchers eventueel te helpen, hier is de link:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... r56-2.html
Vriendelijke groeten, Jens Vdb
Bedankt voor het snelle antwoord!
Om andere searchers eventueel te helpen, hier is de link:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... r56-2.html
Vriendelijke groeten, Jens Vdb
Keep It Mini!
- Skip
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb de joey mod een poos geleden gedaan. Met een fohn en wat kracht is de lamp los te krijgen. Ik heb de binnenkant geschuurd (ik dacht dat Geobem) dit niet heeft gedaan. Helaas heb ik de verkeerde verf gebruikt, dus bij mij bladert 'ie een beetje, weet niet of dit ook het geval bij Geobem is aangezien hij hittebestendige verf heeft gebruikt. Verder neem er lekker de tijd voor en heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel!
Hey Jens,Jenskevdb schreef:Heeft iemand nog tips voor ik deze mod ga toepassen?
Hittebestendige verf?
Shuren, ontvetten...
Alle tips zijn welkom.
Groeten Jens
Ik heb de joey mod een poos geleden gedaan. Met een fohn en wat kracht is de lamp los te krijgen. Ik heb de binnenkant geschuurd (ik dacht dat Geobem) dit niet heeft gedaan. Helaas heb ik de verkeerde verf gebruikt, dus bij mij bladert 'ie een beetje, weet niet of dit ook het geval bij Geobem is aangezien hij hittebestendige verf heeft gebruikt. Verder neem er lekker de tijd voor en heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel!
- Jenskevdb
- Enthousiast
Bericht
Nog geen tijd gehad... Voetbal, School, Vakantiejob (om eens een deftige mod te kunnen uitvoeren
)
Dit weekend mss...
Kom echter wel gek van het "Geping"
- Ping, Rechter voorpinker kapot
- Ping, Remolie bijvullen
- Ping, Binnen 100 km op onderhoud
- Ping, Diesel bijna op
Heb ook 5mm spacers liggen, maar weet niet of het de moeite is om ze er op te steken ...
Greetz ;-)
Het wordt tijd dat ik me er eens mee bezighoud

Dit weekend mss...
Kom echter wel gek van het "Geping"
- Ping, Rechter voorpinker kapot
- Ping, Remolie bijvullen
- Ping, Binnen 100 km op onderhoud
- Ping, Diesel bijna op
Heb ook 5mm spacers liggen, maar weet niet of het de moeite is om ze er op te steken ...
Greetz ;-)
Het wordt tijd dat ik me er eens mee bezighoud

Keep It Mini!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Joey mod is een hele cheape mod hoor 
Ik heb wel een heatgun gekocht om het goed te doen. Föhn maakt de lijm niet snel genoeg warm genoeg.
Heb het ook niet geschuurd, maar wel hittebestendige verf gebruikt. Bladert wel op het stuk dat het dichtst tegen de xenon lamp maar dat ligt dan wrs aan het niet-schuren.
Geen idee of de non-xenon warmer/kouder is, dus mss heb je meer geluk
Groetjes,
Geoffrey

Ik heb wel een heatgun gekocht om het goed te doen. Föhn maakt de lijm niet snel genoeg warm genoeg.
Heb het ook niet geschuurd, maar wel hittebestendige verf gebruikt. Bladert wel op het stuk dat het dichtst tegen de xenon lamp maar dat ligt dan wrs aan het niet-schuren.
Geen idee of de non-xenon warmer/kouder is, dus mss heb je meer geluk

Groetjes,
Geoffrey
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”