lijkt me dat de bbq's huren ook geld kost en dus gedeeld moet worden?
of zijn die gratis bij het eten...?
kan het iig niet uit de eerste post halen.
NewMINIclub United BBQ-topic (GESLOTEN)
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
halen & brengen van het voer, servies, bestel & afwas.
De op de website vermelde prijzen zijn INCLUSIEF de huur van de BBQ,Sid schreef:lijkt me dat de bbq's huren ook geld kost en dus gedeeld moet worden? of zijn die gratis bij het eten...?
kan het iig niet uit de eerste post halen.
halen & brengen van het voer, servies, bestel & afwas.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een poederblusser ook goed?!mderijke schreef:Nemen jullie wel een of twee lege emmers mee voor het brandgevaar? Dat hoort naast elke bbq te staan.

check!Black Berliner schreef:Ik doe graag mee op beide dagen!
2x royal a.u.b.!
check!florisvandam schreef:Wil je achter mijn naam het Meat menu zetten, ik zal het geld een dezer dagen overmaken.
check!Berthil schreef:Doe mij maar voor vrijdag een Royal en voor zaterdag een Fish.
check!Des schreef:Voor mij de Meat op vrijdag.
Voor zaterdag neem ik aan?!Noukieeeee schreef:Wij willen ook wel mee BBQ-en! (2x Royal)
check!MR schreef:2x Meat en 2x Royal voor Nils en mij!
check! Ja dat klopt. 4x 11,95.Sid schreef:1x MEAT voor mij en 1x MEAT voor Mink, zowel vrijdag als zaterdag.
moet ik dan nu gewoon 4x 11,95 euro overmaken naar de NewMINIclub rekening kaj?

check, check, check!smousje schreef:bas en ik willen twee dagen mee BBQen:
dag 1 : 1 x royal menu en 1 x meat menu
dag 2 : 2 x royal menu
check!MiniMartijn schreef:MiniMartijn doet ook 2 dagen mee:
dag 1: 1x royal menu
dag 2 :1x royal menu
Ik heb ook nog een mailtje gestuurd of het allemaal wel in orde was en of er écht geen extra kosten nog bij komen. Maar dat was niet, dus ik vind het een hele strakke prijs voor incl. alles!Sid schreef:top, dat dat nog mogelijk is voor dat geld in deze tijd
zal vanavond geld overmaken.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is zeker geen geld, zal de naam van de website dan ook gelijk bij mijn favorieten zetten.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die actie, daar zal ik inderdaad even op letten. Zou je me dat nog een keer willen herinneren als we gaan bestellen?!
Check!snans schreef:BBQ1 Meat + Halal
BBQ2 Fish + Royal
Check. De keuze van Sleefje hoor ik vanzelf!Arjan schreef:BBQ1 en BBQ2: Royal
Sleefje is nog aan het kiezen![]()

Staat!turbootje schreef:Wij doen zaterdag ook mee BB-knoeien!!!
2 x Meat ajb..
ik zal de centjes zo even overmaken.
Ckeck! Als je daar drinken wil bestellen dan kan dat, dat zal ik dan bij je bestelling zetten. Ik neem zelf wat mee.Ries schreef:Voor ons 1 x Royal en 1 x Fish voor BBQ2 (zaterdag).
Hou ook wel de actie in de gaten van een gratis Heineken tapvat voor ELKE 10 personen Lees hier
Die actie, daar zal ik inderdaad even op letten. Zou je me dat nog een keer willen herinneren als we gaan bestellen?!

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal je er aan herhinneren.
Neem ook zelf wat drinken mee maar een extra tapvaatje is nooit misCooperS-lightningblue schreef:Ckeck! Als je daar drinken wil bestellen dan kan dat, dat zal ik dan bij je bestelling zetten. Ik neem zelf wat mee.Ries schreef:Voor ons 1 x Royal en 1 x Fish voor BBQ2 (zaterdag).
Hou ook wel de actie in de gaten van een gratis Heineken tapvat voor ELKE 10 personen Lees hier

- MINIque
- One wheel wonder
- Contacteer:
Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors