Ik hoop dat ik nog mee mag. Ik kan toch komen. Heb net de vrouw de deur uitgedaan dus geen gezeik meer aan me kop dat ik niet naar de Kika rit kan....
Kaj, Ida, organisatie,..... strijken jullie over jullie hart..... Ida, ik neem de houder mee komende zondag. Kom maar bij me langs dan kan je hem gebruiken....
Ik kom uit Den Bosch bij wie kan en mag ik aansluiten richting Amersfoort voor een pre-meet.....
Echt super dat je mee gaat MR!! Je zal haar niet voor niks uit de deur hebben gezet. Leuk is anders, maar goed, er loopt meer dan genoeg rond! Wie weet wat je tegen het lijf loopt, zondag misschien!
Eerst maar eens een paar gezellig dagen tegemoet! Tot zondag kerel! Dan spreek ik je weer.
Hey hey, net gesproken en leuk dat je meegaat, gaaf dat ik hem van je mag lenen super!! We gaan er een gezellige zondag van maken geen vriendin voor nodig.
Shit o shit.. echt jammer dat ik niet kan.. had graag mee gegaan, maarja ik zit in Hamburg dit weekend.. Driving-fun.com heeft ook een gaaf evenement dit weekend en ik mis ze allebei
Zullen jullie wat foto's maken? (ik denk dat de server overuren maakt maandag 23-april )