Ik heb een probleem met het uitlezen van de frm3 module in mijn mini R59s
Met bimmercode krijg ik foutmelding en kom er niet in
Net Carly lukt het alleen een backup te maken maar kan niets aanpassen
Module is opgestuurd geweest maar nu lukt het nog niet
Is er een ander programma dat eventueel wel werkt
Ista of inpa kom ik tegen op internet maar is prijzig en niet legaal wat ze aanbieden
Wie kan mij helpen
FRM3 module uitlezen lukt niet
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: FRM3 module uitlezen lukt niet
Weet je nog wat voor foutmelding je krijgt met Bimmercode? Of is dat echt abracadabra of nietszeggend melding? Soms kun je vandaar uit wel iets vinden op het web. Die FRM-modules schijnen er trouwens wel om bekend te staan dat ze kaduuk gaan.
Wellicht kun je via een BMW/MINI-specifieke ODB-reader, bijvoorbeeld een Creator C110 of C310, nog iets vinden? Of...iemand/garage vinden die de BMW ICOM-reader heeft.
Zelf heb ik INPA, een C310, een OBDlink MX+-dongle en app, en meestal wel ergens een resultaat bij uitlezen. Een heel enkele keer wilde uitlezen niet, of gaf vreemde resultaten op o.a. airbags ofzo.
Wellicht kun je via een BMW/MINI-specifieke ODB-reader, bijvoorbeeld een Creator C110 of C310, nog iets vinden? Of...iemand/garage vinden die de BMW ICOM-reader heeft.
Zelf heb ik INPA, een C310, een OBDlink MX+-dongle en app, en meestal wel ergens een resultaat bij uitlezen. Een heel enkele keer wilde uitlezen niet, of gaf vreemde resultaten op o.a. airbags ofzo.
- Ricardo R50
- Enthousiast
Bericht
Ik wil dan ook graag aanpassen in de FRM3 module qua verligting
C310 heb ik liggen
Kun je daar dan ook mee coderen ?
C310 heb ik liggen
Kun je daar dan ook mee coderen ?
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Helaas geen codering, met een Creator C310 is het alleen lezen en eventueel resetten....
- Ricardo R50
- Enthousiast
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Ik zou dat gewoon proberen.....niet geschoten is altijd mis.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors