Dat zou betekenen dat het inbouwen zeer eenvoudig zou kunnen gebeuren door :
1 ) de toerenteller los te schroeven (2 schroeven torx20)
2 ) de onderkap van de stuurwielbehuizing los te schroeven (2 schroeven torx20)
3 ) de bovenkap van de stuurwielbehuizing los te klikken
4 ) Stekker X32 lostrekken
5 ) de print op de knipperlichtschakelaarbehuizing te plaatsen
6 ) Stekker X32 plaatsen op de andere zijde van de print
7 ) terugplaatsen van de onder en bovenkap van de stuurwielbehuizing
8 ) terugplaatsen van de toerenteller
Comfort knipperlicht
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- petedejong8
- Leerling Mini lid

Bericht
Re: Comfort knipperlicht
Thanx Cheeck-O! Ik zie dat het ook mogelijk is dat het parkeerlicht het wel weer doet dmv een modificatie, weet iemand nog hoe dit werkt? aangezien de linkjes niet meer werken 
- Edit:
Met wat info hier van het forum is het al gelukt!
- Edit:
Met wat info hier van het forum is het al gelukt!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Comfort knipperlicht
20 jaar later! Ik heb deze module in enkele MINI's zitten maar kreeg onlangs problemen met het knipperlicht en de koplampen in mijn R52 Cabrio. Soms deden de knipperlichten en koplampen het niet, en soms wel, wat heel vervelend was. Na een tijdje zijn ze er helemaal mee gestopt wat de auto natuurlijk onbruikbaar maakt.
Ik was helemaal vergeten dat ik deze module van Remmie in de cabrio had gemonteerd lang geleden. Na enkele andere mogelijke oplossing geprobeerd te hebben viel mij in dat deze comfort knipperlicht module er lang geleden was in gezet.
Na er uit halen van de module functioneren de knipperlichten en de koplampen weer! Dus heb je hetzelfde probleem, kijk dan eerst of de module gemonteerd is. Dat kan door 4 torx schroeven los te draaien onder de stuurkolom afdekking en bij de toerenteller. Daarna kan de stuurkolom afdekking verwijderd worden en de module , die tussen de originele stekkers zit, ook. Als je de module gemonteerd hebt zou ik hem er uit halen want je wil niet mee maken dat opeens de koplampen niet meer functioneren in het donker!
Zo ziet de module er uit:
Ik was helemaal vergeten dat ik deze module van Remmie in de cabrio had gemonteerd lang geleden. Na enkele andere mogelijke oplossing geprobeerd te hebben viel mij in dat deze comfort knipperlicht module er lang geleden was in gezet.
Na er uit halen van de module functioneren de knipperlichten en de koplampen weer! Dus heb je hetzelfde probleem, kijk dan eerst of de module gemonteerd is. Dat kan door 4 torx schroeven los te draaien onder de stuurkolom afdekking en bij de toerenteller. Daarna kan de stuurkolom afdekking verwijderd worden en de module , die tussen de originele stekkers zit, ook. Als je de module gemonteerd hebt zou ik hem er uit halen want je wil niet mee maken dat opeens de koplampen niet meer functioneren in het donker!
Zo ziet de module er uit:
Onze sponsors