MINI Jassen

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

MINI Jassen

21 mar 2007, 18:19

De jassen in de Group Buy zijn 5 euro goedkoper dan normaal en kosten 74 euro per stuk (minimaal 5 jassen).

Stuur mij even een PM als je interesse hebt en graag foto's via de e-mail ontvangt.

De volgende kleuren zijn beschikbaar en kunnen op elke willekeurige wijze gecombineerd worden, dus geheel die kleur en boven/ en onderstuk ook in één van deze kleuren.

Rood, zwart, oranje, blauw, geel, wit.

De volgende mensen willen er één:
Berthil, blauw/zwart, L
Hans, rood/zwart, L
miniracer, rood/zwart, S

Er hebben meer mensen interesse getoond maar nog niet preciess aangegeven wat ze willen.

Het gaat dus om deze jas, hier in rood/zwart afgebeeld. Let ook even op hoe je kan zien welke maat je moet bestellen. Neem een bestaande jas die je goed zit en meet de afstand van mouw tot mouw zoals op de pijlen aangegeven en geef die maat tezamen met de kleur op. De te leveren maten zijn xs t/m xxxxl, echter voor xxxxl geldt een toeslag van 10,00 euro.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Berthil op 28 mar 2007, 19:05, 3 keer totaal gewijzigd.
miniracer
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:20

21 mar 2007, 18:39

heb de miniacs hiervan op de hoogte gebracht,

misschien zijn er dan wel meerdere kandidaten voor deze jas in de lage landen....

ik heb in ieder geval interesse in een zwart /rode SMALL maar dan wel pas definitief als de logo's overlegt zijn .

greetz
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

21 mar 2007, 18:52

Wederom goed bezig die Berthil 8)

De Castrol en Dunlop logo's verdwijnen dus, maar blijven de overige logo's wel staan (Works logo, Mini Sport, Mini Cooper Challange en sparco) ? Neem ook aan dat het grote mini logo wel blijft :D

Ander is het wellicht iets om met photoshop die castrol en dunlop alvast wel te poetsen en er een vakje met een voorlopig logo op te plaatsen :)

Verder wat zijn de maten van de XS, S en M modellen? Ik ben zelf niet zo groot vandaar ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

21 mar 2007, 19:31

hoi berthil..

bedankt voor je moeite,maar vind 75euro te veel

ik haak af

groetjes
piedro
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

21 mar 2007, 19:46

Doe mij een Large rood, maarre.. die dunlop en sparco etc.. logo's mogen van mij blijven.. :roll:
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

21 mar 2007, 22:38

Ziet er goed uit, zet mij er maar bij :wink:
Ik hoop dat het originele logo kan, licht denk ik ook aan het formaat van het logo (Newminiclub.nl).
Dunlop en sparco mag van mij ook blijven.

Rood/zwart XL
Laatst gewijzigd door werner op 21 mar 2007, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

21 mar 2007, 22:48

Coole frakskes, dus wel interesse :mrgreen:
Maar zijn er technische gegevens beschikbaar (soort stof, waterproof, voering, versteviging, ...)? Er blijkt nogal wat te doen rond de kwaliteit van die jassen :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

21 mar 2007, 22:59

De overige logo's blijven allemaal zitten, dus ook de Works, Sparco e.d.. Als de anderen ook willen dat de Dunlop en Castrol logo's blijven zitten kan dat, kost niks meer. Dunlop is natuurlijk van de Mini runflats en Castrol is de door BMW/MINI geprefereerde olie.

Marjo was niet zo tevreden over de kwaliteit, ze vond de stof te nylon.
Feit is wel dat alle logo's geborduurd zijn. Voordeel daarvan is dat het minder vlekt (toch?)

Als de jassen niet voor 22 april te kijgen zijn zal ik eens vragen of ik een demo-model mee kan krijgen, of we vragen Marjo of ze haar jas meeneemt als ze ook naar de rit komt.

Voor mij is het een jas om af toe eens aan te doen tijdens ritten en naar de Ring/Zandvoort, het hoeft voor mij geen kwaliteit te zijn die 4 jaar lang zomer en winter te dragen is. Volgens Loes worden deze jassen ook aan bedrijven in de racewereld en autobedrijven geleverd.

Als bekend is hoe het NewMINIclub logo er uit gaat zien zal ik een lijstje maken van wie wat wil.

De maten onder L weet ik niet en zal ik navaragen, maar waarschijnlijk is er door te rekenen naar beneden?
S-Special
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Oud-Beijerland
Berichten: 128
Lid geworden op: 20 aug 2006, 12:53

21 mar 2007, 23:14

Het is eindelijk zo ver!!
Ik zou graag een blauw/zwarte willen maar moet alleen nog ff de maat nakijken!
Zien er goed uit en wat mij betreft mogen alle logo's er op blijven kan er best een van de club extra op!!!
michel.911
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Hulst
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 feb 2007, 20:32

22 mar 2007, 01:04

leuke jassen...wij hebben interesse...

graag meedelen wanneer er geleverd wordt...hoe en waar we moeten afhalen en hoe de betaling moet gebeuren?

stel dat de bestelde jas te groot of te klein is...kan er geruild worden?

voor mij : xxl volledig zwart
voor She : xs volledig wit (bij een bestaande jas meet ik 50cm van mouw tot mouw dus ik denk xs)

hou ons op de hoogte van het verdere verloop aub :mrgreen:
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

22 mar 2007, 11:23

Wellicht iets om een pol te maken met bijvoorbeeld

A Alle logo's + NewMINIclub logo
B Alle logo's + NewMINIclub logo zonder castrol + dunlop logo
C Alleen MINI logo achterop + Works logo + NewMINIclub logo
D *anders*

:)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 mar 2007, 11:42

Een poll is een goed idee, maar die zal laten zien dat iedereen weer wat anders wil, en dat gaat dus niet (tenzij je voor een eigen ontwerp zelf 60 euro wilt bijdragen).

We wachten even af of ons logo erbij kan en dan zou ik graag één ontwerp als clubjas neerzetten die je kan nemen, de ja of de nee. Dat zal waarschijnlijk inlcusief alle logo's en clublogo extra zijn.

Intussen zijn de foto's van het forum gehaald.
Stuur mij maar een PM als je de informatie graag via e-mail wilt hebben.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

22 mar 2007, 12:32

Hoezo zijn de foto's eraf? :?
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 mar 2007, 12:40

Ik heb al aangegeven dat men even een PM naar mij moet sturen als men meer informatie wil. :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

28 mar 2007, 16:00

Ik denk dat we het idee van een NewMINIclub logo moeten laten voor wat het is. Ik heb net een voorbeeldfoto gekregen van hoe dat gaat worden en het ziet knudde uit. Alle andere logo's op de mouw vervallen dan namelijk, het gaat niet anders. Het beste lijkt me gewoon een standaard MINI jas te bestellen.

Ik krijg nog de exacte kleuren door want er zijn meer combinaties mogelijk. Ik update straks even het eerste bericht met kleurinformatie en wie wat wil in welke maat. Daarna gaan we snel bestellen zodat we ze misschien hebben voor Kika.

Terug naar “Afgeronde groupbuys”