Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mar 2011, 10:48

Fred schreef:18000 :shock:, no offence greg, maar hier zou ik echt zoveel niet meer voor geven. Ben benieuwd naar de reacties...

Hoop voor je dat ie pertotal verklaard wordt :|. Uitlaat, achterbumper, interieur... kan je toch nog recupereren? Ik zou ze er snel uithalen en stoffen zetels insteken ofzo. Heb je daar niet zo'n basic toonzaalmodel staan :)
Jij ben expert zeker? :wink: 16.000ex is er al gevallen dacht ik dus hoop dat het nog wat stijgt...

Als een wrak verkocht wordt moet alles volgens factuur er blijven inzitten he...
Het is zelfs zo dat ik eigenlijk, vermits de expert zo de fotos heeft gemaakt, zelfs het carbon er niet meer mag uit halen.
Maar ik heb hem dan het factuur mee gestuurd van die onderdelen, dus als hij ze mee terugbetaald vind ik het prima, anders maak ik die delen weer origineel.

Biedingen lopen tot maandag, we hebben hem net eens omhoog gezet, is moeilijk te zien allemaal met het slijk enzo...
Dus dinsdag of woensdag hopelijk goed nieuws...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2011, 12:03

Niet slecht bedoeld, snap gewoon niet goe je daar een prijs kunt op zetten, maar blijkbaar is er toch vraag naar. Des te beter voor jou, hoop dat het snel opgelost wordt
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mar 2011, 12:09

No I know... :lol:
Ik vond het ook raar want ze zetten gewoon foto's van de auto op een soort website waar verzekeraars wrakken opzetten, en dan hebben opkopers 10d de tijd om erop te bieden zonder dat er aangegeven is welke schade er exact aan is. Er staat alleen een optielijst van de wagen op.
Ze mogen natuurlijk altijd komen kijken maar dat doen weing van hen...
Heb er woensdag wel eentje gezien en even mee gesproken, die ging een bod uitbrengen.
Ze nemen wat foto's, doen wat aantekeningen en savonds bekijken ze dat en zetten ze hun bod.
Ben benieuwd hoe het allemaal verder afloopt... :oops:
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2011, 12:15

Onze Lupo is op die manier ook verkocht, de prijs was echter dermate laag dat hij binnen 20minuten weg was. :o
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mar 2011, 23:32

Hier ben ik weer... :mrgreen:

Vandaag was het dan zo ver... Ik heb m'n kenteken van m'n auto gehaald... :(

Na lang wachten is uiteindelijk besloten dat de wagen zou moeten hersteld worden...
Dit komt omdat hij herstelbaar is, en ik eigenlijk te duur verzekerd ben... (nieuwwaarde)
De verzekering zou me teveel moeten uitbetalen bij totaal verlies, dus vandaar. :?

Ik had daar niet echt boodschap aan, dus heb gekozen om de wagen niet te laten herstellen, het geld van het bestek (24.000euro incl. 50% BTW) te ontvangen, de auto te verkopen (verkocht voor 16.500euro ex. BTW), om zo mijn openstaande schuld bij de bank nog net af te kunnen lossen. 8)

Vermits de opkoper hem aan 'fabrieksopties' overkoopt, kan ik dus mijn accessoires los verkopen, en maak ik daar alvast niet al te veel verlies op... (hopelijk) Alles staat aan leuke prijzen te koop, ziet er allemaal nieuw uit, dus sla je slag!

Bij deze staan dus mijn onderdelen te koop in het daarvoor dienend topic, en de wagen wordt woensdag opgehaald. Hij zal vermoedelijk een nieuw leven krijgen in NL, want de opkoper zou hem herstellen... :|

Ik heb dan ook meteen mijn nieuwe ride besteld, ik zal hiervoor een nieuw topic aanmaken!! :mrgreen:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 mar 2011, 23:36

nou kom maar door met het nieuwe topic..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”