Voor kentekem het liefst eraf natuurlijk. Moet nog ff uitvinden hoe de bumper eruit ziet wanneer ik de grijze houder eraf haal.
Op de voorgaande pag heeft Martijn een coupe gepost. Zo wil ik de grill wel ong. En dan gele pitten erin
Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha, thx Thomas! en ja..in een Mini móet je lekker zelf poken, maar in een dikke 6 in lijn gewoon lekker chillen en blazen maar
@Davy..

@Davy..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Aangezien ik geen gele lampjes meer mag plaatsten, maar een LED stadslichtje gestoken...

En tevens een crappy pic van mn zwarte nieren..straks ff betere maken

En tevens een crappy pic van mn zwarte nieren..straks ff betere maken

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed bezig peter! Maar ff serieus geen gele lampen plaatsen? Waarom dan? Is dat tot een bepaald jaartal?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als het een beetje meezit zijn morgen mn wielen er. Gelijk even eronder zetten dan, daar mn 17" inmiddels gereserveerd zijn...
Donderdag even een tripje naar Antwerpen om een Mk4 navi computer te halen...ipv verzenden ga ik er lekker heen rijden
En hopelijk begin volgende week ergens de Cobra evo-I eronder...
Dan ff t potje weer spekken en dan staat de volgende mod weer op de agenda...hint..zijn er 1 voor elke kant, zijn oranje en nee, het zijn geen knipperlichten
Donderdag even een tripje naar Antwerpen om een Mk4 navi computer te halen...ipv verzenden ga ik er lekker heen rijden

En hopelijk begin volgende week ergens de Cobra evo-I eronder...
Dan ff t potje weer spekken en dan staat de volgende mod weer op de agenda...hint..zijn er 1 voor elke kant, zijn oranje en nee, het zijn geen knipperlichten

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors