Motorrijders onder de MINIers?

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2007, 08:38

http://www.autoblog.nl/archive/2007/02/ ... carrera-gt
Hier staat op zich best een leuk filmpje op! Man als je deze 2 boodschappenwagentjes toch tegenkomt op de snelweg koop je toch direct een lot?! :mrgreen:
Afbeelding
kamiel
Be Mini
Be Mini

12 feb 2007, 12:56

cool filmpje!!! die R1 heeft het er bijzonder lastig mee, de carrera gaat nog, maar die veyron is echt niet bij te houden!!!! vergeet niet dat die twee auto's het veelvoud kosten van een Yamaha YZF R1 :D :D :D

Gisteren was er op het programma de vijfde versnelling een match tussen een ducati 999 en een lamborgini ..... motor was toch sneller al scheelde het niet veel.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2007, 13:27

geniaal filmpje Kaj, als ik naar Oostenrijk rij van de week schrik me altijd wezeloos als die eikels me met 250 inhalen!!!!
Heb je eigenlijk ook gereden met die Veron of mocht je er alleen in zitten, zie gallery???
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2007, 19:45

florisvandam schreef:geniaal filmpje Kaj, als ik naar Oostenrijk rij van de week schrik me altijd wezeloos als die eikels me met 250 inhalen!!!!
Heb je eigenlijk ook gereden met die Veron of mocht je er alleen in zitten, zie gallery???
:X
Afbeelding
steunebrink
4 op een rij!
4 op een rij!

15 feb 2007, 23:58

Als iedereen z'n motoren showt doe ik het ook maar, de MCS is van vriendinlief.... hou zelf wat meer van de paardjes onderin....

Heb een alfa spider 3.0 v6 en een herley dyna sport.... niet geheel origineel meer... is een big bore/stroker met 1800 cc, mini, eat your hart out... :))

alleen blijf ik met 120pk wel iets achter.... maar voor een harley... :shock

Afbeelding
Daantje
Be Mini
Be Mini

25 mar 2007, 21:55

Ben de trotse bezitter van een 124cc Honda Dax en een Vespa pk 50

Afbeelding

Afbeelding
Oscar
4 op een rij!
4 op een rij!

31 jan 2008, 21:25

Gaaf al die motoren. En die Honda Monkey achtigen natuurlijk ook!. Hieronder het geen ik tot nu toe heb gehad:

eerste motor, stiekem gekocht op m'n 17e. Gestald bij m'n broer in de schuur. Wanneer pa en ma op vakantie waren haalde ik 'm op en ging ermee naar school ipv op de brommer. Niet echt de ideale manier om oud te worden. Maar goed we hebben het overleefd. Op m'n 18e gelijk m'n rijbewijs gehaald. Let ook op de 'schoonmoeder aan boord sticker' :mrgreen:

Afbeelding

nummer 2:

Afbeelding

de volgende: Groot drama. Kon niet tegen snelweg kilometers.

Afbeelding

De volgende, ideale motor, deed het altijd. Ok op een gegeven moment door luchtlekkage bij een carburateur gat in de zuiger. Resultaat een mooie witte rookwolk en nog maar 180 km/uur >)

Afbeelding

Daarna: een beest van een motor. Getuned, sneller dan een normale gsx1100rw. De enige motor tot op dit moment die ik niet weg moest omdat de motor 'ontploft' was :mrgreen:

Afbeelding

M'n eerste Duc. Prachtige machine. Prachtig geluid, een rijdende donderwolk. Speciale SP versie. Rijdt zoveel beter dan elke Japanse fiets hiervoor. In een bocht niet van de wijs te brengen. Lekker koppel bij lage toerentallen etc.

Afbeelding

Duc 2 ook weer een prachtige fiets. Was bijna het einde van m'n motorrijden. Liet me net iets te vaak staan vanwege electrische problemen. En in een jaar meer afgeschreven dan een mini in 10 jaar hoop ik.

Afbeelding

En de motor van nu, sommige hebben 'm al eens voorbij zien komen:

Afbeelding

Tot zover
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 jan 2008, 23:31

Ja wij zijn ook motorrijders.
Kim heeft op haar 19e haar rijbewijs gehaalt (en is nu druk bezig om haar auto rijbewijs te halen) en heeft na een jaar de 600rr gekocht.

Afbeelding
wlevels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

31 jan 2008, 23:40

hmm vond t al zo raar dat ik geen foto's kon posten, was ik me vergeten in te loggen.
(Bovenstaande post door "gast" kan verwijderd worden, dat was ik)

Bij deze mijn eerste trots (hij was er eerder dan de mini, de mini wordt morgen pas verzekert >) )

Aprilia Falco

gr

Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2008, 00:29

Mijn vader rijd al vanaf zijn 18de jaar motoren. Hij heeft ook samen met mijn veel gehandeld in oude leger motoren.
Wij hadden altijd wel een paar motoren in de schuur staan. Heb zelf ooit gereden op een honda rebel 250 maar toen was ik nog geen 18. Verder hadden we een Honda Magna 750 die mijn oom sneller had gemaakt, deze deed destijds veel motorcrossteams ondersteunen etc.

Nu hebben we nog maar 1 motor en deze staat tentoon gesteld bij de motorzaak die bij ons ruimte huurt.

Het is een BSA Golden Flash uit 1957. Hier zijn er nog maar een paar van in originele staat.

Afbeelding
Hier lijkt hij ontzettend veel op.

Ik vind het zelf een hele mooie oldtimer en zal deze dan ook nooit verkopen, deze motor gaat verder als erfstuk in de familie.
jaagpad
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 feb 2008, 17:53

heb een ktm superduke,
na ook mn rijbewijs een tijdje kwijt te zijn geweest. (2004 YAMAHA R1), heeft verstand het gewonnen. deze ktm gaat ook als de brandweer op de kortere circuits, op Zolder gaan alleen de dikke 1000 mij voorbij.

post nog wel een piccie, staat wel in mn galerij
groet Robb
bud127
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 feb 2008, 18:31

jaagpad schreef:heb een ktm superduke,
na ook mn rijbewijs een tijdje kwijt te zijn geweest. (2004 YAMAHA R1), heeft verstand het gewonnen. deze ktm gaat ook als de brandweer op de kortere circuits, op Zolder gaan alleen de dikke 1000 mij voorbij.

lekker ding.
geen foto van vooraan?
minibandit
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 feb 2008, 19:18

leuk topic...ook ff mijn fietsje voorstellen 8)
Suzuki Volusia 800

zo stond ie vorige zomer...volledig origineel :p

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en dan enkele maandjes en enkele mods later saint

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jaagpad
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 feb 2008, 19:39

bud127 schreef:
jaagpad schreef:heb een ktm superduke,

lekker ding.
geen foto van vooraan?
heb er nog een paar in mn galerij gezet
groet Robb
Ferdinand
Be Mini
Be Mini

VFR

01 feb 2008, 21:05

prachtige brommerst allemaal, nu ik:

Honda VFR 108 wielpk (tuning Ruud Fredriks Goes)
BSM Viper uitlaatje voor
- de V4 roffel bij lage toeren
- d V4 huil bij hoge toeren

Foto's circuit Zandvoort:
foto 1
Afbeelding
foto 2
Afbeelding
Veel rijplezier!

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”