Hmm als Gisbert en Simon er zich er drie uur op stukgebeten hebben, denk ik dat dit iets te makkelijk gezegd isaudissimo schreef:gewoon even een schakelrelais tussen de raamschakelaars zetten... stelt echt niet zo heel veel voor. als je iemand kent die wat van elektronica weet is dat zo ertussen gezet...
Peter's BMW e36 2.7...Last salute!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- audissimo
- Mod virus alert!

Bericht
normaal gesproken is een dergelijk relais goed voor dit soort doeleinden. misschien moet je er 2 per schakelaar gebruiken vanwege omhoog en omlaag. een relais is namelik voorzien van 12v vanuit de accu. vanuit het relais gaat een 12v naar de raammotor (omlaag of omhoogpool) en deze wordt geactiveerd door het pulsje vanuit de originele bmw schakelaar. heb het nog niet op een bmw toegepast en ben ook geen elektricien maar heb dit al meerdere andere schakelingen zo kunnen toepassen.
Misschien heb ik het wel aan het foute eind maar als bovenstaand nog niet geprobeerd is zou ik dit wel even laten uitvoeren.
de schakelcomputer is namelijk ook niet meer of minder dan een veredeld relais
Misschien heb ik het wel aan het foute eind maar als bovenstaand nog niet geprobeerd is zou ik dit wel even laten uitvoeren.
de schakelcomputer is namelijk ook niet meer of minder dan een veredeld relais
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Helaas blijft t stil op het mod front...dus vandaag de auto maar eens goed gewassen en daarna met Quick Detailer gedaan...resultaat is weer een mooie brandweer rode beemert..helaas niet echt lekker weer buiten, dus niet zo.n zin om de velgen van de auto te halen en te wassen, dus maar met Iron-x aan de slag geweest terwijl de wielen er nog onder zaten...
Daarna maar even rondje boulevard gedaan en tegenover Simonis ff wat pics geschoten...ff beetje oefenen met dat instagram gebeuren

en wat normale pics...

en de inmiddels bijna verplichte pomp foto

Daarna maar even rondje boulevard gedaan en tegenover Simonis ff wat pics geschoten...ff beetje oefenen met dat instagram gebeuren

en wat normale pics...

en de inmiddels bijna verplichte pomp foto

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zojuist een leder interieur veilig gesteld...deze week even kijken en eventueel gelijk meenemen. Geen sport leder helaas, maar wel bijna in nieuwstaat is mij beloofd...
Dus toch maar weer een modje erbij
Dus toch maar weer een modje erbij
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
idd jammer dat het geen sportleder is.. want dat zit echt TE lekker!
Maaruh.. jij was toch uitgemod om te sparen voor je 7serie?
Maaruh.. jij was toch uitgemod om te sparen voor je 7serie?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Euhm
Ben na de poetsbeurt van gisteren weer zo happy, dat ik t niet kan laten.
De achterbank heeft nu een flinke scheur en bij de bestuurderskant gaat de bekleding los laten... Typische e36 kwaal. Stoort me toch een beetje...
Op MP staan een engels M3 sport interieur voor 550,-
Daar moet ik dan de deur panelen aanpassen ( want spiegelbediening zit verkeerd) en de achter passen mn raam slingers niet..
Nu heb ik voor de helft een heel interieur zonder aanpassingen... Dus dat vindt ik dan wel weer best
Ben na de poetsbeurt van gisteren weer zo happy, dat ik t niet kan laten.
De achterbank heeft nu een flinke scheur en bij de bestuurderskant gaat de bekleding los laten... Typische e36 kwaal. Stoort me toch een beetje...
Op MP staan een engels M3 sport interieur voor 550,-
Daar moet ik dan de deur panelen aanpassen ( want spiegelbediening zit verkeerd) en de achter passen mn raam slingers niet..
Nu heb ik voor de helft een heel interieur zonder aanpassingen... Dus dat vindt ik dan wel weer best
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha, goed bezig! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors