Snelle pica met de ikfoon tussen de saaie bakken op de sportschool...
Gisteren de hele auto gepoetst dus hij blinkt weer als een malle...toch wel gaaf dat knalrood met dit weer
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
...poetsen is bij mij wassen in de wasbox, drogen en met quick detailer erover he...en ja, dat doe ik elke weekend wel even...proberen om de rode lak zo mooi mogelijk te houden...
Uitlaat komt mss nog wel een keer, maar die er nu onder zit is nog in zeer goede staat..
Deze week komt binnen
- OEM Radio CD43
- M3 Stootlijsten
- Voorste schroefveren
En heb een bod gedaan op een 18 knops OBC om mijn simpele OBC te vervangen..
Dus voorlopig alweer hoop centjes uitgegeven
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
De radio ziet er super netjes uit, met bon, code, originele doos ed dus me happy
De M3 lijsten zijn een groot drama...bladderende zwarte buitenkant, roestige en beschadigde binnenkant, missend M3 embleem..echt schandalig.
Heb de MP verkoper gelijk een mail gestuurd met verzoek eea terug te nemen...ben benieuwd...echt jammer hoe mensen je naaien, terwijl je duidelijk doorvraagd wat de conditie van de spullen is...
Wel weer een hondertje weggegooid... Maar goed, kreeg net te horen dat de verkoper volgende week een andere M3 sedan binnen krijgt. Dan kan ik die lijsten ruilen... Dus maar even afwachten.