Anonymous schreef:Ha Daan, hoe rijdt die laatste Duc 794s? Ben zeer tevreden met mij VFR, zou niet weten wat er beter is als all-round motorfiets, maar, een vette Duc.. de voorliefde voor Ducati gaat maar niet weg. Heb ook een Ducati gereden: afgezien van pijn in m'n polsen, houten kont en het bokkige karakter van het blok, hing die briljant aan het gas, rete veel koppel en weergaloos sturen. Alleen op een Ducati deze ervaring gehad. Dus, misschien doe ik het toch... krijg prima prijs voor mij VFR.
Motorrijders onder de MINIers?
-
Ga
Bericht
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
sinds ik veranderd ben van baan(per 1 feb) moet ik elke dag door de druke ochtendspits van tilburg..duus het drukste gedeelte..
normaal 10 minuten max een kwartier..
in de ochtend spits met de motor 30 a 35 minuten..
over met de auto maar te zwijgen.
gelukkig als ik ben ingewerkt begin ik tussen 5 en 7..lekker voor de ochtend spits..de avond spits valt wel weer mee..meer gesprijd...
gebruik mn motor dus voor woon werk verkeer..omdat het een goedkoop oud gebakkie is maakt pekel niks uit..
normaal 10 minuten max een kwartier..
in de ochtend spits met de motor 30 a 35 minuten..
over met de auto maar te zwijgen.
gelukkig als ik ben ingewerkt begin ik tussen 5 en 7..lekker voor de ochtend spits..de avond spits valt wel weer mee..meer gesprijd...
gebruik mn motor dus voor woon werk verkeer..omdat het een goedkoop oud gebakkie is maakt pekel niks uit..
- Saartje
- One wheel wonder
Bericht
Deze bijna-minirijder rijdt ook motor. Geen buikschuiver maar een custom (dragstar 1100). Mijn man en ik houden ervan om in het weekend lekker te touren door Nederland. Het liefst over binnenwegen. Dat was ook een van de redenen dat ik toch maar niet voor de mini cabrio heb gekozen. Met mooi weer zit ik toch op de motor. 

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Mooie fiets!
....
Nee echt, heb altijd al een zwak gehad voor "naked" bikes! Ooit lijkt 't me cool er eentje te hebben en dik te customizen maar ben eerlijk gezegd bang voor motoren. Heb het idee dat "de grens" ook echt de grens is, met een auto heb je nog een soort van "reset". Als ik van het circuit naar huis ga wil ik nogal eens dezelfde stijl aanhouden als de stints van even te voren, op een tweewieler zou ik me simpelweg dood rijden in no time..........ben ik bang.

Nee echt, heb altijd al een zwak gehad voor "naked" bikes! Ooit lijkt 't me cool er eentje te hebben en dik te customizen maar ben eerlijk gezegd bang voor motoren. Heb het idee dat "de grens" ook echt de grens is, met een auto heb je nog een soort van "reset". Als ik van het circuit naar huis ga wil ik nogal eens dezelfde stijl aanhouden als de stints van even te voren, op een tweewieler zou ik me simpelweg dood rijden in no time..........ben ik bang.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Potdomme, nou ben ik toch al enkele weken hier gigaveel informatie aan het verzamelen mbt de New Mini maar kom nu pas dit topic tegen !!
Deze week wisselt onze Classic Mini van eigenaar en die moet uiteindelijk door een New Mini Cooper S vervangen worden maar in de tussentijd houden Peet en ik ons bezig met onze grootste hobby en dat is motorrijden !!!
Ik heb een Honda VFR van 1994 die behoorlijk wat extra gepimpte onderdelen heeft en waar ik een hele tijd mee bezig ben geweest op de testbank bij Paul Ritzen in Weert. Door plaatsing van een K&N, Bsm future big extreme uitlaat en een dynokit pers ik daar nu ongeveer 108 Pk uit maar het belangrijkste voor mij is dat hij nu in elk toerengebied lekker vermogend is.
Peet heeft een Honda Hornet van 2003 die we begin dit jaar uit Duitsland hebben gehaald.

ps heb nog een nieuwe motortrailer te koop ..... Klickie
Deze week wisselt onze Classic Mini van eigenaar en die moet uiteindelijk door een New Mini Cooper S vervangen worden maar in de tussentijd houden Peet en ik ons bezig met onze grootste hobby en dat is motorrijden !!!
Ik heb een Honda VFR van 1994 die behoorlijk wat extra gepimpte onderdelen heeft en waar ik een hele tijd mee bezig ben geweest op de testbank bij Paul Ritzen in Weert. Door plaatsing van een K&N, Bsm future big extreme uitlaat en een dynokit pers ik daar nu ongeveer 108 Pk uit maar het belangrijkste voor mij is dat hij nu in elk toerengebied lekker vermogend is.
Peet heeft een Honda Hornet van 2003 die we begin dit jaar uit Duitsland hebben gehaald.

ps heb nog een nieuwe motortrailer te koop ..... Klickie
Onze sponsors