Wellicht als het niet mijn auto had geweest had ik deze mening ook gehad. Echter in de praktijk valt het echt mee. Als je kijkt naar de daadwerkelijke verbuiken in de praktijk voor "eco" auto's zit je op 1 op 16/17/18 en daarbij zijn de meeste met die verbruiken hybride. Dus 1 op 16 vind ik echt netjes voor een benzine.Fred schreef:Ik vind het best een mooie wagen, motor vind ik wat underpowerd. Kan best vlot zijn enzo, maar 100 pk voor een grote wagen, kan nooit genoeg zijn. Zeker als je van zo'n kanon komt. Verbruik vind ik eig vrij hoog, gezien het vermogen.
Plannen klinken dan wel weer erg goed. Je maakt er weer een mooie bak van. Nu nog chippen
Het is zeker een feit dat het geen snelle auto is, maar ik ben nooit echt iemand geweest die heel hard rijd. De 1.0 is echt een geraffineerd motortje. Het is ook niet voor niks dat het de engine of the year is geworden. Ze willen in de toekomst zelfs de kuga met een 1.0(125pk) 3 cilinder uitrusten!
De 125pk had wellicht iets beter geweest, maar de portemonnee was niet dikker, gezien de wensen voor de toekomst.
Daarbij is de ruimte nu met een kleine en een hond echt ideaal. Dat kan in elke auto, maar iedereen die een of meerdere kleine heeft weet hoe makkelijk het is als je extra ruimte hebt.
Als hij dan dalijk een beetje is aangekleed, is het gewoon een stoere bak. Tuurlijk moet het je smaak zijn, maar ford's nieuwe modellen vind ik gewoon echt vet.
Toch bedankt voor je eerlijkheid en ik snap je argumenten, maar nu is het gewoon zo en ik ben er super tevreden mee. Misschien in de toekomst weer is wat snellers