Hey mensen, bedankt voor de reacties.
Ik zal me gewoon aan een proefrit moeten wagen... hahaha
Sander
Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
) alleen als je geen gebruik maakt van het extra vermogen dan zal die wel zuiniger zijn , maar waarom laat je hem dan chippen als je er toh geen gebruik van maakt
Ik rijd gemiddeld 1 op 8,5 voor de stage 2 reed ik 1 op 9,5 dus dat Beek kuurtje is echt niet gunstig voor het verbruik (meeste zeggen van welThomas schreef:Vergeten bij te zetten, die 1 op 6/7 is gemiddeld per tank. Dus niet wat we minimaal kunnen!Berthil schreef:Ik rij 1 op 12 met normaal rijden. Bij wat doorgassen 1 op 9.
Bij echt doorgassen 1 op 3 (Zandvoort).
Mensen die met een standaard S meer verbruiken dan 1 op 10 bij normaal rijden moeten echt een Beek kuurtje gaan halen, scheelt benzine.

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn astra diesel die paul laatst ook gedaan heeft loopt nu ook een stuk zuiniger
Bij dezelfde rijstijl is hij zeker zuiniger met de tuning.Hans schreef:Onzin dat die minder zal gaan verbruiken!met Beek kuur gaat die meer verbruiken! Omdat je meer vermogen verlangt.. misschien is die iets zuiniger als je constant 80km per uur rijd.. omdat die met de Beek kuur iets armer loopt.. maar dit is te verwaarlozen..
Mijn astra diesel die paul laatst ook gedaan heeft loopt nu ook een stuk zuiniger

Onze sponsors