Mini 'DGB' langs Beek tuning
- maus105
- Bonkey
Bericht
right je hebt gelijk dacht het want hij was bij de onthulling en zag deze foto toen en hij is breed en extreem kan natuurlijk dat tbl ons om de tuin probeert te leiden
dit is hem in ieder geval die foto die ik gespot had:

en het kan misschien ook knipperlichten achter zijn??

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Colmena: Je geduld wordt idd op de proef gesteld, maar............
Het resultaat is het zeker waard
Sterte, we slepen je er wel door!:bier
PS
Ik wil me er niet mee bemoeien maar laat ze wel originele MINI knipperlichten inbouwen,
niet alleen een oranje bolletje of zo.

Het resultaat is het zeker waard

PS
Ik wil me er niet mee bemoeien maar laat ze wel originele MINI knipperlichten inbouwen,

maus105 schreef:right je hebt gelijk dacht het want hij was bij de onthulling en zag deze foto toen en hij is breed en extreem kan natuurlijk dat tbl ons om de tuin probeert te leiden

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zitten volgens mij 2 redenen achter
1. Ze willen echt niet dat de auto vóór de eerste uitzending in de openbaarheid komt.
2. Ik denk dat ze moeite hebben om run flats in de maat van de velg te krijgen (zitten contractueel waarschijnlijk vast aan het merk van de sponsor) .
Zoals Coen al zij ,en ik heb ze ook zien liggen, lagen er 215 banden in de gang rechts bij binnenkomst.
Dit waren echter géén run flats en ook niet van de banden sponsor ( of BF goodrich moet sponsor zijn)
In elk geval succes met het wachten, een schrale troost is dat je uiteindelijk wel een unieke MINI in je bezit hebt.
grtz
Adriaan
Dat is even kl**e,Colmena schreef:Vandaag een bericht ontvangen van DGB dat ik mijn Mini waarschijnlijk de komende twee weken nog moet missen!
Shit, dan zit ik 5 weken zonder mini![]()
![]()
![]()

Zitten volgens mij 2 redenen achter
1. Ze willen echt niet dat de auto vóór de eerste uitzending in de openbaarheid komt.
2. Ik denk dat ze moeite hebben om run flats in de maat van de velg te krijgen (zitten contractueel waarschijnlijk vast aan het merk van de sponsor) .
Zoals Coen al zij ,en ik heb ze ook zien liggen, lagen er 215 banden in de gang rechts bij binnenkomst.
Dit waren echter géén run flats en ook niet van de banden sponsor ( of BF goodrich moet sponsor zijn)
In elk geval succes met het wachten, een schrale troost is dat je uiteindelijk wel een unieke MINI in je bezit hebt.
grtz
Adriaan
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Leuke (tijdelijke) MINI parking afbeelding

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, uniek zal de mini zeker zijn. Het is inderdaad afwachten wanneer de juiste banden geleverd kunnen worden. Zal wat worden als ik straks zelf een keertje nieuwe banden nodig heb
En Maus, je hebt breed, breder en breedst
TBL, ik heb daar denk ik weinig tegen in te brengen. Laten we maar op het beste hopen.the blue lobster schreef: PS
Ja, uniek zal de mini zeker zijn. Het is inderdaad afwachten wanneer de juiste banden geleverd kunnen worden. Zal wat worden als ik straks zelf een keertje nieuwe banden nodig heb

En Maus, je hebt breed, breder en breedst

Onze sponsors