Anders hou je gewoon even de link voor jezelf en alleen versturen op verzoek via PM en aan mensen die je kent.
Zo voorkom je misschien problemen.
Mini 'DGB' langs Beek tuning
- Ingensblond
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi Marjolein,
Jammer dat de link is weggehaald. Ik heb het filmpje vanmiddag nog even kunnen zien. Het zag er leuk uit!
Vanmiddag belde de plaatselijk krant (Alphen cc) naar ons. Ze willen een stukje in de krant schrijven over onze mini. Deze moet woensdag uitkomen. Ben benieuwd wat ze erover gaan schrijven.
Groetjes van Inge
Jammer dat de link is weggehaald. Ik heb het filmpje vanmiddag nog even kunnen zien. Het zag er leuk uit!

Vanmiddag belde de plaatselijk krant (Alphen cc) naar ons. Ze willen een stukje in de krant schrijven over onze mini. Deze moet woensdag uitkomen. Ben benieuwd wat ze erover gaan schrijven.
Groetjes van Inge
Laatst gewijzigd door Ingensblond op 01 okt 2007, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ingensblond
- Nieuw Lid
Bericht
Zal het aan Richard doorgevenMaVaEe schreef:Nu verwachten wij natuurlijk wel een scan van de krant!

- Ingensblond
- Nieuw Lid
Bericht
Richard wordt nu geintervieuwd!!!!
Het stukje komt in de Alphen cc ( plaatselijke krant)YvonneB schreef:
Welke krant komt dat stukje te staan? Misschien dat ik wel aan een exemplaartje kan komen...
Richard wordt nu geintervieuwd!!!!

Laatst gewijzigd door Ingensblond op 01 okt 2007, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- MarjoleinART
- Be Mini
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Hier wat shots van de mini met her en der enkele vragen (kwaliteit van de foto's is niet zo duidelijk omdat het printscreens zijn van de uitzending (zie voor de film de link hier boven bij MarjoleinArt))
De mini kan zo naar de schroot als je dit ziet.

Dit lijkt op het Center Dashpanel van Orciari, maar dit is volgens mij niet geplaast in de mini (ben ik wel blij mee, die in het autostylboek vind ik niet mooi)

De velgen!!

Deze witte lichten zijn wel geplaatst in de uitzending maar zaten er bij de onthulling niet meer op ???????????
Toch maar even navragen want ik vind ze toch wel gaaf staan.

Enkele Newminiclub leden bij de onthulling!

De mini kan zo naar de schroot als je dit ziet.

Dit lijkt op het Center Dashpanel van Orciari, maar dit is volgens mij niet geplaast in de mini (ben ik wel blij mee, die in het autostylboek vind ik niet mooi)

De velgen!!

Deze witte lichten zijn wel geplaatst in de uitzending maar zaten er bij de onthulling niet meer op ???????????

Enkele Newminiclub leden bij de onthulling!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die leden zag ik al goed in beeld staan, goed van marjoleinArt en FastBunny om dat T-shirts aan te doen 
De witte achterlichten waren me ook al opgevallen.
Zou best kunnen dat ze het niet gedaan hebben door het ontbreken van de rode reflectoren (al zijn ze zij-knippers ook even vergeten).
Als je dan toch vraagt naar de witte achterlichten (die inderdaad beter staan) dan zou ik informeren naar de LED achterlichten zoals ik (in chroom) en iDD (in zwart) ze hebben, staat er nog beter bij

De witte achterlichten waren me ook al opgevallen.
Zou best kunnen dat ze het niet gedaan hebben door het ontbreken van de rode reflectoren (al zijn ze zij-knippers ook even vergeten).
Als je dan toch vraagt naar de witte achterlichten (die inderdaad beter staan) dan zou ik informeren naar de LED achterlichten zoals ik (in chroom) en iDD (in zwart) ze hebben, staat er nog beter bij

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er leuk uit..en een stuk profesioneler dan de oude grote beurt...
ben benieuwd als ik je auto live zie..
groetjes
en veel veilige km
pjé
ben benieuwd als ik je auto live zie..
groetjes
en veel veilige km
pjé
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Inge en Richard: leuk dat krantenartikel!!
Op straat al reacties gehad!?
Wij hadden vandaag een deurzetter op bezoek (voor het huis) en die begon nog over de DGB uitzending dat daar een gave MINI in te zien was geweest. Ik heb 'm gelijkgegeven!!
Op straat al reacties gehad!?
Wij hadden vandaag een deurzetter op bezoek (voor het huis) en die begon nog over de DGB uitzending dat daar een gave MINI in te zien was geweest. Ik heb 'm gelijkgegeven!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors