Vanmorgen kwam ik op één van onze wooncomplexen waar ik een renovatie project moet gaan begeleiden en daar sprak een werknemer van de aannemer mij aan met de vraag, 'of ik degene was van DGB'. Hij had mij ook op tv gezien. Wel geinig zoiets.Arjan schreef:@ Inge en Richard: leuk dat krantenartikel!!
Op straat al reacties gehad!?
Wij hadden vandaag een deurzetter op bezoek (voor het huis) en die begon nog over de DGB uitzending dat daar een gave MINI in te zien was geweest. Ik heb 'm gelijkgegeven!!
Mini 'DGB' langs Beek tuning
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
, en dat past gewoon
... noice
Dat carbon vind ik wel super
Ik wil hem wel nog steeds in het echt zien
Ik moet mijn mening herzien na dit filmpje! De foto's flateren hem niet echt, maar ze hebben de mini-vormen echt wel gerespecteerd. 19" op een miniFred schreef:Sorry, maar ik heb ook zoiets +ik ben nooit fan geweest van die orciari kit... Maar dat moet je eigenlijk in real gezien hebben om te kunnen oordelen. Blij dat je het zelf graag zietmso schreef:Sorry maar ik kan hem niet echt super mooi vinden... beetje uitverhouding..

Dat carbon vind ik wel super
Ik wil hem wel nog steeds in het echt zien

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Hehe, die zal ik dan ff goed doorspitten (meestal is het vluchtig doornemen en dan de prullenbak inIngensblond schreef:Hoi Marjolein,
Jammer dat de link is weggehaald. Ik heb het filmpje vanmiddag nog even kunnen zien. Het zag er leuk uit!![]()
Vanmiddag belde de plaatselijk krant (Alphen cc) naar ons. Ze willen een stukje in de krant schrijven over onze mini. Deze moet woensdag uitkomen. Ben benieuwd wat ze erover gaan schrijven.
Groetjes van Inge

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
op de site van de grote beurt staan ook wat fotos 
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name ... galleryid=
(maar misschien dat dit al gezegd is
en hopelijk werkt de link
)

http://veronica.sbs.nl/modules.php?name ... galleryid=
(maar misschien dat dit al gezegd is

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini is erg dik geworden!!! Niet helemaal mijn ding, maar wel erg mooie die combi van wit en zwart/carbon! Wordt carbon eigenlijk altijd zo gemaakt of is dat alleen als je iets wil "carboniseren"
Veel plezier met je unieke dikke mini!
Veel plezier met je unieke dikke mini!
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kent die dingen wel....een velletje waarop een carbon print is aangebracht...
op deze manier....waarop dus een "doorzichtig" design word geplakt, kan je de meest vreemde vormen
van een carbon look voorzien...dit is trouwens niet makkelijk...en zo'n setje is ook niet echt goedkoop te noemen...
Het mooie is....dat als je bijvoorbeeld een rode ondergrond gebruikt...je ook een "rood carbon" look krijgt
Echt carbon is om t makkelijk te zeggen een gevlochten matje... (zoals glasvezel matten)
wat dmv bijvoorbeeld polyester bijmekaar gehouden word...
wederom....weer heel moeilijk te gebruiken....heb t een keer geprobeerd om n sub kistje met leuke vormen te maken...
weg gegooid geld....ben je ongelooflijk mee aan t klunsen...en uiteindelijk heb je niet t resultaat dat je wou...
Het zou natuurlijk een stuk makkelijker worden als je ook de benodigde apparatuur zou hebben...
Wat je hier ziet is om t maar denigrerend te zeggen de betere vorm van sticker plakken...henkietenk schreef:Wordt carbon eigenlijk altijd zo gemaakt of is dat alleen als je iets wil "carboniseren"
je kent die dingen wel....een velletje waarop een carbon print is aangebracht...
op deze manier....waarop dus een "doorzichtig" design word geplakt, kan je de meest vreemde vormen
van een carbon look voorzien...dit is trouwens niet makkelijk...en zo'n setje is ook niet echt goedkoop te noemen...
Het mooie is....dat als je bijvoorbeeld een rode ondergrond gebruikt...je ook een "rood carbon" look krijgt

Echt carbon is om t makkelijk te zeggen een gevlochten matje... (zoals glasvezel matten)
wat dmv bijvoorbeeld polyester bijmekaar gehouden word...
wederom....weer heel moeilijk te gebruiken....heb t een keer geprobeerd om n sub kistje met leuke vormen te maken...
weg gegooid geld....ben je ongelooflijk mee aan t klunsen...en uiteindelijk heb je niet t resultaat dat je wou...
Het zou natuurlijk een stuk makkelijker worden als je ook de benodigde apparatuur zou hebben...
Onze sponsors