Uhuh.Sid schreef:op iets he ida![]()
wij weten lekker hoe die eruit ziet en jullie nog niet

oef, een hele geruststelling, maar daar niet te lang mee wachten hé, want wij belgen (allé ikke toch) zijn nogal nieuwsgierig hoor !Jurgen schreef:nog beter tnxFastBunny schreef:We wilde het toch al met een tv kaart opnemen op de pc en zullen hem daarna wel even op youtube/google video zettenJurgen schreef:kan iemand na de uitzending foto's plaatsen voor de belgen onder ons? Want ik geloof niet dat wij dat kanaal kunnen pakken (enkel ned1,2,3 geloofk)
Goed gedaan hoor. Dit vind ik geweldig hoe het mogelijk is. Net als je foto van de R56 MINI challenge wagen.the blue lobster schreef:Ssssst.![]()
Nu iedereen al bijna slaapt kan ik hem wel ff onthullen, al dat gewacht![]()
Een collega Papparazzi sloop ook in de studio rond en stuurde mij de nieuwe Colmena !!![]()
![]()
Coen kwam op het laatst toch nog langs in MijdrechtMR schreef:En jij was er niet eens bij gisteren..... zeker weer ergens steekpenningen betaald.....coendek schreef:hij lijkt er niet eens op
maar er zijn nog meer pics gemaakt vandaag toch![]()
Coen![]()
![]()
![]()
MR
Oh nee hé ik heb nog zo geprobeerd om weg te lopen bij de camera's. Goede video-editor die mij er nog uit kan knippen...Colmena schreef: Ik kan jullie alvast wel verklappen dat menig Mini lid voluit in beeld zal komen tijdens de opname (volgende week om 21:20 op Veronica).
Onze sponsors