Mini 'DGB' langs Beek tuning

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 sep 2007, 21:59

Sid schreef:op iets he ida :wink:
wij weten lekker hoe die eruit ziet en jullie nog niet :mrgreen:
Uhuh. :wink:
wilf
One wheel wonder
One wheel wonder

19 sep 2007, 22:06

Jazeker Richard, mooi hoor. Het is het wachten waard geweest (mooie kleur ook).
Hoe ga je dat nou doen thuis? Staat ie voor de deur of blijft je dikke bak nog 1,5 week in een garage staan?

Ik moest helaas tegen zessen weg dus kon niet zien of je er in weg mocht rijden......
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 sep 2007, 22:25

Hallo allemaal,

Ten eerste willen wij iedereen van de club bedanken die ons hebben bijgestaan tijdens de tv opname. Het was echt super leuk om zoveel new miniclub leden bij de onthulling te zien. Bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!

Nadat wij rond 15:00 in Mijdrecht aankwamen stonden er al een paar mini leden op ons en onze familie en vrienden te wachten.
Door wat uitloop gingen wij rond 15:30 met z'n allen naar binnen. Na een uur binnen gezeten te hebben en wat gedronken te hebben gingen de opnamen beginnen.

Inge en ik werden het laatste halfuur in een apart kamertje gezet en toen ook wij naar binnen mochten komen stond iedereen al op zijn positie. Ik kan jullie alvast wel verklappen dat menig Mini lid voluit in beeld zal komen tijdens de opname (volgende week om 21:20 op Veronica).

Na een schokkend montage filmpje gezien te hebben over mijn oude mini werden er nog wat vragen aan mij gesteld (dit werd een paar keer herhaald, het is en blijft televisie :D )

Uiteindelijk was de onthulling daar! Ik mag helaas nog niet vertellen hoe dit precies in z'n werk ging.

De auto is mij 100% meegevallen (de kleur, het design, de uitlaat :) etc.) en ik vind hem heel mooi.

Zoals al eerder in dit forum is aangegeven mag ik nog niet vertellen hoe de auto eruit ziet. Dit valt niet mee :? Ik kan alleen zeggen dat ik er heel blij mee ben en dat ik zeer zeker ga opvallen op de weg. Helaas heb ik de auto nog niet mee kunnen nemen. Het team van DGB heeft tot vannacht 03:00 nog aan de auto gewerkt en hebben nog niet alles tot in de detail kunnen afmaken. Mijn mini was nu eigenlijk alleen nog maar televisie klaar om het zo even te zeggen. Nog een paar dagen slapen dus voordat ik mijn 'nieuwe' bolide mee naar huis mag nemen.

Groetjes van Richard & Inge
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2007, 23:01

En dan mag je rondjes rijden en rijdt er een camera auto om je heen om alles vast te leggen.... Kies een mooi wegentje uit voor da filmpje die de eer van de Mini aan doet...

Gozer ben erg benieuwd... Ik denk dat je met stip binnenkomt op plek 1 van meest bijzondere Mini!

Volgend week onthullingsfeestje at your place? 8) 8) 8)

MR
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Beurt

19 sep 2007, 23:31

Ssssst. :X
Nu iedereen al bijna slaapt kan ik hem wel ff onthullen, al dat gewacht :mrgreen:
Een collega Papparazzi sloop ook in de studio rond en stuurde mij de nieuwe Colmena !! :shock :s

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

19 sep 2007, 23:37

hij lijkt er niet eens op ;)

:lol:

maar er zijn nog meer pics gemaakt vandaag toch :D :lol:

Coen
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

19 sep 2007, 23:45

@TBL: dies goed :mrgreen: Als ie zo is is ie dik :wink: :mrgreen:

Maar ben echt heel benieuwd naar de pics

Greetz BigD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2007, 08:16

coendek schreef:hij lijkt er niet eens op ;)

Coen
En jij was er niet eens bij gisteren..... zeker weer ergens steekpenningen betaald..... >) >) >)

MR
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2007, 08:25

Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd, Richard en Inge!!! :D
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2007, 08:57

Jurgen schreef:
FastBunny schreef:
Jurgen schreef:kan iemand na de uitzending foto's plaatsen voor de belgen onder ons? Want ik geloof niet dat wij dat kanaal kunnen pakken (enkel ned1,2,3 geloofk)
We wilde het toch al met een tv kaart opnemen op de pc en zullen hem daarna wel even op youtube/google video zetten :)
nog beter tnx :p
oef, een hele geruststelling, maar daar niet te lang mee wachten hé, want wij belgen (allé ikke toch) zijn nogal nieuwsgierig hoor !
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2007, 09:26

Sh*t, waarom kwam er nou weer wat tussendoor :mad: .....Ik had er echt graag bijgeweest man!

Let me know wanneer die voor de deur staat! 8)
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Beurt

20 sep 2007, 10:34

the blue lobster schreef:Ssssst. :X
Nu iedereen al bijna slaapt kan ik hem wel ff onthullen, al dat gewacht :mrgreen:
Een collega Papparazzi sloop ook in de studio rond en stuurde mij de nieuwe Colmena !! :shock :s

Afbeelding
Goed gedaan hoor. Dit vind ik geweldig hoe het mogelijk is. Net als je foto van de R56 MINI challenge wagen.
Afbeelding
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2007, 10:57

MR schreef:
coendek schreef:hij lijkt er niet eens op ;)

Coen
En jij was er niet eens bij gisteren..... zeker weer ergens steekpenningen betaald..... >) >) >)

MR
Coen kwam op het laatst toch nog langs in Mijdrecht :D
coendek
Stoepsleutelaar

20 sep 2007, 11:13

psies!

COENTJE WAS ERBIJ!!!!!!!!!! nahnahnahnahnaaaaaah :lol:

Coen
Marcel Always Open
Cabrio-King

20 sep 2007, 12:50

Colmena schreef: Ik kan jullie alvast wel verklappen dat menig Mini lid voluit in beeld zal komen tijdens de opname (volgende week om 21:20 op Veronica).
Oh nee hé ik heb nog zo geprobeerd om weg te lopen bij de camera's. Goede video-editor die mij er nog uit kan knippen... :? :cry:

Ik vond het wel knap om te zien hoe weinig takes ze nodig hadden om het hele verhaal te filmen.
Had verwacht dat elke scene wel 5x moest vanwege stotteren, versprekingen of verkeerd licht.

En wat een volk is er nodig om die opnames te maken.
Je zou verwachten dat je met twee cameramannen, 1 geluidsman, 1 regisseur, 1 presentatrice en enkele belichtingsmedewerkers/technicians er wel zou zijn. Maar er stonden er nog een stuk of 20.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI-talk”