Maandagmorgen MINI...???

Van alles over de 1ste generatie MINI.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

15 mar 2006, 08:50

Nou, wij hebben onze MINI al bijna 4 maanden, maar nog helemaal geen problemen. Alleen met de sticker en de uitlaatsierstukken, maar dat zijn dingen die we zelf erop hebben laten zetten, maar niks met de auto zelf. Missschien hebben wij dan een vrijdagmiddag MINI?? :wink:
En nu je het zegt kraakt het dashbord soms een beetje met vorst, maar dat is iets wat ik eigenlijk niet eens hoor :) We zijn gewoon helemaal blij :D
Denk dat die man gewoon een maandagmorgen humeur had :|
Maarja, Jammer, voor mij krijgt de MINI alle sterren die er zijn :)
- Marjolein -
Afbeelding
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

16 mar 2006, 10:49

Klok te snel....? nu al 3 weken zeer nouwkeurig in de gaten gehouden.... niets aan de hand..

Materiaal van interieur....? bij de chekcmate ziet en voeld het allemaal keurig.

Koppeling probleem met achteruit?! niet met mijn bak... (is het een nieuwe?!)

Kraken... ik heb em pas 4 maanden in deze pleuris kou.... ik hoor niks :-) maar zoals ik mag begrijpen wordt het bij warm weer nog minder :-)
Ik hoop niet dat het motortje straks geruisloos wordt.

Ga je lekker honda rijden.... moet je doen.... zeker die nieuwe met die bril voor zijn gril.... geen gezicht...
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

16 mar 2006, 11:20

Smini schreef:Ga je lekker honda rijden.... moet je doen.... zeker die nieuwe met die bril voor zijn gril.... geen gezicht...
>) >) >)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
marcello
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Uitgeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 feb 2006, 13:15

16 mar 2006, 12:28

Ik heb inmiddels ruim 2000 in mijn cabriootje gereden, en heb gelukkig ook( nog ?) geen klachten.
Wat mij zo verbaasd, en dat lees ik regelmatig, dat ze het motorvermogen zo tegen vinden vallen.
Ik heb die ervaring niet, ik vind dat hij goed van zijn plaats komt, en het gemak waar mee je 180 rijdt..
Ik vraag me dan af met wat voor auto je de cooper cabrio dan vergelijkt.
Kortom ik vind het nog steeds helemaal geweldig!!
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

16 mar 2006, 23:56

Ik rij de mijne al een jaar en zlefs met het sportonderstel en 18 inch velgen, geen rammel binnen.
Mijn klok loopt ook prima op tijd.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

17 mar 2006, 01:29

Ik rijd nu ook exact 1 jaar in mijn Cooper, heb er al 34.000 km mee afgelegd en ik vind 'm ook nog steeds toppie!! Bij temperaturen om en nabij het vriespunt af en toe wel eens een rammeltje in het dashboard maar ja...zolang het maar niks chronisch is. Hij rijdt super en er is verder nooit iets mee. Ik verslijt alleen voorruiten. Een echte keienvanger zo'n rechtopstaande voorruit.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 1071
Lid geworden op: 01 dec 2005, 18:06

17 mar 2006, 11:13

Op die van ons staat inmiddel 80.000 km als next gekocht maar goed ook koppeling, drukgroep, vliegwiel vervangen met onder aan de streep de lieve somma van GARANTIE
Dik tevree over service van dealer.
Ga nog regelamatig blokje om voor de lol!!!!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 mar 2006, 13:06

Inmiddels 65.000 op de teller waarvan 40.000 getuned, afgezien van een rammeltje in het dashboard niks aan de hand.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

17 mar 2006, 20:01

Mini nu bijna 2 jaar (juni) en geen problemen (inmiddels 32000 op de teller). Alleen bij vorst piept íe wat, maar dat vind ik wel gaaf eigenlijk (lekker sporty) :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream

Terug naar “MINI-talk”