9/06 - 15/06 2009: 24 uurs van Le Mans

mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

9/06 - 15/06 2009: 24 uurs van Le Mans

10 sep 2008, 21:15

Ik weet het, het moet nog kerst worden...... Maar de ervaring leert dat je hier niet vroeg genoeg mee kunt beginnen te organiseren.

Wie-O-Wie gaat er mee van 9 tot 15 juni 2009 naar de 24-uurs race van Le Mans?Zelf ben ik met een groep vrienden hier al 5 keer geweest. Inmiddels ook alweer 3 jaren niet, maar het bezoek van Hans afgelopen juni, waar hij over vertelde, heeft mij weer enthousiast gemaakt.

Plannen, uit de kinderschoenen:

Vertrek: 's nachts dinsdag 9 op woensdag 10 juni 2009. Al dan niet met een aantal MINI's of in een gehuurd busje (drukt de kosten) Plaatsen op de camping gaan per auto en niet per persoon. Kostprijs camping tussen de € 47,- - € 85,- voor de gehele week.

Kaarten: Tickets voor de raceweek (Woe-zon) € 62,-

Tribuneplaatsen: Aan te raden om bij slecht weer droog te zitten, bij zonnig weer een beetje beschut en de start en de finisch op genummerde plaatsen goed te kunnen bekijken. Tevens zijn er grote beeldschermen zodat je ook 's nachts de race kan volgen, incl. wat er in de pits gebeurd en op de stukken van het circuit waar je niet langs de kant kan kijken (rechte stuk, ver boven de 300 km/u) € 87,- Voorstel voor tribune zijn Sommer, Chinetti of Barnato (zie de Le Mans site)

Op vrijdag kunnen we naar het oude centrum van Le Mans waar de teams worden voorgesteld in oude race auto's
Vrijdag ochtend is ook een pit-walk inbegrepen bij het ticket.

Zaterdag en zondag natuurlijk de race zelf van 15:00 uur tot 15:00 uur.

Maandag terugrijden, in verband met de nodige rust na een nachtje autoracen :shock:

We kunnen nog alle kanten op, HOE we gaan, Waar we camperen, Of we een tribune nemen of niet. Het lijkt me dat we gaandeweg een aantal keren met elkaar moeten overleggen WIE Wat regelt.

Zelf heb ik een ruime tent (3 personen, en mega veel spullen-plek) een koelkast, een aggregaat, kookspullen, Makro-pas (voor proviand om mee te nemen)

De prijzen zijn nog gebaseerd op die van 2008. Eigenlijk bepaald met hoeveel auto's we gaan, hoe hoog de prijs is.

Voorlopige deadline voor aanmeldingen: December 2008, idee is een aantal opties op kaarten en campingplaatsen te nemen en in februari definitief te betalen. Betalingen moeten dus vooraf gedaan worden aan mij zodat ik alles kan voldoen.

Denk er nog maar rustig over na, ik heb er in ieder geval flinke zin in.

Wie gaan mee:
Benno: Voorkeur gehuurd busje
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

10 sep 2008, 22:39

Ik wil dat spektakel wel eens meemaken maar mijn kalender voor volgend jaar i.v.m. vrije weekenden moet nog ingevuld worden. In december weet ik dat wel. Wat jij voorstelt lijkt me prima.
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 feb 2007, 09:45

11 sep 2008, 05:02

Hi,

Voor een berg tips: CA Gids voor de 24 uur.
Deze gids is gemaakt door een stel mensen die al jaren naar de 24 uur van Le Mans gaan.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

11 sep 2008, 06:42

YvonneB schreef:Hi,

Voor een berg tips: CA Gids voor de 24 uur.
Deze gids is gemaakt door een stel mensen die al jaren naar de 24 uur van Le Mans gaan.
Dank voor dit stukje, leuke info, met flink stuk geschiedenis.

Tot ik de printknop indrukte en zag dat het 147 pagina's waren!!!. Papier is nu op!!
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

11 sep 2008, 11:47

ziet er goed uit Benno, en de kosten vallen inderdaad mee.
Ga eens goed kijken of ik mee kan.
Maar mag ik dan bij jouw in de tweepersoonsslaapzak?? :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
padechjo
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: The Woodlands, Texas
Berichten: 652
Lid geworden op: 01 jun 2008, 11:28

30 sep 2008, 20:05

Goed idee....24 uur van Le Mans 8) . Heb er veel overgehoord, gelezen en gezien. Lijkt mij wel gaaf om erbij te zijn. Maar zover vooruit plannen zal een probleem zijn. Waarschijnlijk wordt het een last minute voor mij :D
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

15 okt 2008, 23:05

Even weer onder de aandacht.
Kan ik al een lijstje opmaken met verwachte deelnemers?

Ik hoor graag van jullie
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

20 okt 2008, 19:15

ik kan er nog weinig zinnigs over zeggen Benno, tot welke datum hebben we de tijd om te beslissen???

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

20 okt 2008, 20:27

Ik ga met een vriendje van Driving-fun en heb waarschijnlijk vip kaarten..
Dus zie jullie daar wel. Is absoluut de moeite waard!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel moois te zien op het P-terrein
8)

Terug naar “Events 2009”