OOK aso buren!?
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja, weet er alles van.
Wij hebben een eindje verderop een plus supermarkt.
Een groot probleem met parkeren dus, en ALTIJD staat er wel iemand bij ons voor de oprit
Als ik er iets van zeg, lopen ze door en zeggen , "Ik ben zo terug hoor.
Ja, en ik wil NU EVEN DOOR NAAR MIJN WERK, grrrr pisnijdig wordt ik ervan.
Ik doe nu ook altijd briefjes tussen de ruiten wisser.
Ze begonnen 3 jaar geleden met vriendelijk te vragen "of u de auto niet voor mijn uitrit wilt zetten", maar dat is nu al briefje al verranderd hoor.
Ik heb trouwens een busje gele wegenverf gekocht en een dikke ,vette , streep getekend , voor onze oprit.
Scheelt wel Coen dus ...................... picasso, leef je uit van het weekend zou ik zeggen

Wij hebben een eindje verderop een plus supermarkt.
Een groot probleem met parkeren dus, en ALTIJD staat er wel iemand bij ons voor de oprit

Als ik er iets van zeg, lopen ze door en zeggen , "Ik ben zo terug hoor.
Ja, en ik wil NU EVEN DOOR NAAR MIJN WERK, grrrr pisnijdig wordt ik ervan.
Ik doe nu ook altijd briefjes tussen de ruiten wisser.

Ze begonnen 3 jaar geleden met vriendelijk te vragen "of u de auto niet voor mijn uitrit wilt zetten", maar dat is nu al briefje al verranderd hoor.

Ik heb trouwens een busje gele wegenverf gekocht en een dikke ,vette , streep getekend , voor onze oprit.

Scheelt wel Coen dus ...................... picasso, leef je uit van het weekend zou ik zeggen

MINI...................................The best there is.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
LOL @ Postbode

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Coen,
Wat zeur je nou over een geparkeerde auto die deels voor je oprit staat, bij Ida zet de gemeente struiken en een boom deels voor de oprit. ( die auto staat er af en toe, die struiken en boom altijd. )

Wat zeur je nou over een geparkeerde auto die deels voor je oprit staat, bij Ida zet de gemeente struiken en een boom deels voor de oprit. ( die auto staat er af en toe, die struiken en boom altijd. )

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD........... die eikels heb je altijd.
Dat had ik al lang eigenhandig verwijderd. Dat is een zaterdagmiddag wieden en tegelen. Hopla! En dan een jaloerse buurman die de gemeente gaat bellen.Cooperdriver schreef:Coen,
Wat zeur je nou over een geparkeerde auto die deels voor je oprit staat, bij Ida zet de gemeente struiken en een boom deels voor de oprit. ( die auto staat er af en toe, die struiken en boom altijd. )![]()
iDD........... die eikels heb je altijd.
Onze sponsors