Auto filmpjes topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 nov 2010, 20:58

mijn god zeg, die gasten kunnen echt niet rijden... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 22:37

na een paar seconden, ds mini...

wel afkijken he, lol..

link

hoe maak je zoiets...
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 dec 2010, 22:38

:s :s :s leuk voor erbij :mrgreen:

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2010, 20:42

zeg maar doei tegen je Evo.... :lol:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
reddevilduc
4 op een rij!
4 op een rij!

09 dec 2010, 20:08

. . . . ja helaas !
Maar dat is ook de reden dat al die systeempjes tegenwoordig standaard zijn op een beetje auto. Ze gaan er al van uit dat degene achter het stuur niet kan rijden !!

Maar filmpjes van de Ring blijven leuk.

Coole ombouw van die Volvo trouwens !!

ANdré
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 10:04

@ nils, wat een mafkees zeg... das gewoon wachten tot ie die auto volledig afschrijft... :s binnen 3 bochten bijna crashen vind ik wel een kunst trouwens...
maar je zal maar op de ring rijden, met die mafkees ibn je buurt... :shock:

@ thomas, een works voluit?? volgens mij zie ik op 3:57 zn remlichten branden??? :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 10:53

Ik zie die MINI alleen maar stilstaan, maar mss kijk ik niet lang genoeg.

Dat gozertje in die M3 is volgens mij nog maar 14. Als je dat weet gaat het nog lang niet slecht. Ik zou 1 van jullie wel eens met een handgeschakelde 420pk sterke M3 over de Ring willen zien gaan.

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 12:16

mushrop schreef:Dat gozertje in die M3 is volgens mij nog maar 14. Als je dat weet gaat het nog lang niet slecht. Ik zou 1 van jullie wel eens met een handgeschakelde 420pk sterke M3 over de Ring willen zien gaan.
ik denk ook niet dat ik het zelf beter kan, maar ga daarom ook niet met 420 pk de ring op ;) maar 14, DAMM en dan al zo bezig... ik was op die leeftijd nog zuiniger op me speelgoedautotjes als hij op die M3 :shock: :s

maar natuurlijk is het voor zo'n jochie wel vet om op zn 14e al zoiets te kunnen doen 8)
reddevilduc
4 op een rij!
4 op een rij!

10 dec 2010, 12:44

. . .. mooi filmpje met die Porsche en ook een heeeel mooi geluid. Die presentator is aardig onder de indruk en vergeet volgens mij af en toe zelfs te ademen !!!
Ik zou denk ik ook wel onder de indruk zijn met zo'n "skelter" onder mijn kont . . . .
Helaas . . . . . ik moet het gewoon doen met een 116 pk Cooper :mrgreen: (is ook erg leuk ! :wink: )

Bij onderstaand filmpje zou ik wel eens naast de bestuurder willen zitten . . . . kijken hoe lang ik het zonder kotsen uithoud !!

André
p.s. sorry, krijg het filmpje niet zo mooi in het froum geplakt als jullie :oops:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 13:20

8) :shock: die gaat wel ontiegelek hard zeg...

denk inderdaad dat ik ondanks me relatief sterke maag het niet zo heel lang uit houd als bijrijder... :lol:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 13:37

mushrop schreef:Ik zie die MINI alleen maar stilstaan, maar mss kijk ik niet lang genoeg.

Dat gozertje in die M3 is volgens mij nog maar 14. Als je dat weet gaat het nog lang niet slecht. Ik zou 1 van jullie wel eens met een handgeschakelde 420pk sterke M3 over de Ring willen zien gaan.
Als dat zo is dan moeten zijn ouders een grondige portie klappen hebben! Dat je in een rondje zoveel mensen in gevaar brengt valt niet goed te praten. En als jij dit rijden lang niet slecht vind hoop ik echt dat je dit nooit na gaat proberen te doen. En of iemand het beter kan? In mijn ogen doe je het al beter als je 3 uur over een rondje doet en netjes rechts rijd. 9,20 rijden en je auto bijna drie keer afschrijven, behoorlijk wat levens op het spel zetten en nul respect voor zoveel kracht? Gefeliciteerd veel plezier met het uitzoeken van een kist want met zo'n rij stijl kan dat gastje erop wachten.
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2010, 23:04

Thomas schreef:Ongelovelijk dit...:

@minuut 3.57 zie je een Works vol gas gaan, wat een immens verschil!
X 2 inderdaad ongelofelijk :-PP

Dat geluid van de Turbo's en de pop-up valves :hap

Het verschil met de Works is trouwens bij 5:00 :wink:
(is ook het leukste gedeelte van het filmpje wat geluid betreft)

Terug naar “Kletshoek”