zal ik het doen?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

31 dec 2005, 15:07

Gefeliciteerd met je prachtige aankoop, balen dat het nog 4 maanden duurt. Ook net te laat om je MINI eens goed in te wijden met een mooie rit naar de fabriek in Oxford eind Maart met ons. Maar dat ga je vast inhalen, als je ??nmaal in die MINI zit wil je er niet meer uit :)
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

31 dec 2005, 15:10

!Xabbu schreef:Bedankt voor jullie reacties.

Ik was laat met mijn vraag want de deal moest voor het einde van het jaar rond zijn (auto van de zaak in combinatie met belastingen)

Maar jullie reacties hebben me over de streep getrokken:
ik vanmiddag mijn mini cooper s gekocht. :lol: 8)
Een space blue Checkmate met als opties visability pakket en harman kardon audio.

En nu maar wachten. Ze verwachten hem EIND APRIL :cry:

Nog 4 maanden hopen dat mijn stilo niet uit elkaar valt. (ik zal mijn selespeed pokie wel missen :( want dat reed toch wel relaxed)
Top zeg, gefeliciteerd!

4 maanden? :shock:

Dacht dat levertijd 6-8 weken is... bij mij was het 6-7 weken (nieuw besteld). Mijn dealer had nog vrije productieslots, misschien heeft het daarmee te maken.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

31 dec 2005, 15:45

Gefeliciteerd !Xabbu ! ! ! Kicke ! ! ! Alvast heel veel rijplezier toegewenst in 2006 en we hopen je eens met je nieuwe MINI te verwelkomen bij een meeting. P.S. Wat dacht je van een bezoekje aan de MINI fabriek eind maart 2006? Je kunt je nog aanmelden (zie het betreffende topic).
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

31 dec 2005, 16:00

Nexus schreef:
!Xabbu schreef:Bedankt voor jullie reacties.

Ik was laat met mijn vraag want de deal moest voor het einde van het jaar rond zijn (auto van de zaak in combinatie met belastingen)

Maar jullie reacties hebben me over de streep getrokken:
ik vanmiddag mijn mini cooper s gekocht. :lol: 8)
Een space blue Checkmate met als opties visability pakket en harman kardon audio.

En nu maar wachten. Ze verwachten hem EIND APRIL :cry:

Nog 4 maanden hopen dat mijn stilo niet uit elkaar valt. (ik zal mijn selespeed pokie wel missen :( want dat reed toch wel relaxed)
Top zeg, gefeliciteerd!

4 maanden? :shock:

Dacht dat levertijd 6-8 weken is... bij mij was het 6-7 weken (nieuw besteld). Mijn dealer had nog vrije productieslots, misschien heeft het daarmee te maken.
Dealers hadden op voorhand een aantal plekken en vooruitbestellingen voor de specials ingekocht, vandaar waarschijnlijk de snelle levering van jou Park Lane.
Zelf ben ik een beetje aan het shoppen voor een verversing van mijn huidige MINI en stuit op productieweek 22!! MINI One en Cooper S hatchback zijn nog wel vrij snel te leveren. Dat is wat ik me heb laten vertellen. Houd er ook rekening mee dat de fabriek een paar keer dicht gaat in het begin van het jaar, dit in verband met de ombouw naar het 2007 type.

ciao
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

31 dec 2005, 16:04

Ik heb dit destijds nagevraagd bij mijn dealer. Dealers kopen productieslots in voor een jaar. Mijn dealer had toevallig nog productieslots vrij (een vrij kleine dealer). Anders had ik tot volgend jaar moeten wachten. Mijn Park Lane was niet op voorhand besteld, maar op basis van mijn order.

Ik weet niet of ik hier de naam van mijn dealer mag noemen (echt een superdealer, ben er ontzettend blij mee). Bij een ander MINI forum deden ze daar moeilijk over :mrgreen: . Dus PM me maar als je interesse hebt ;)
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

31 dec 2005, 16:07

Welke dealer heb je dan? Altijd goed om goede dealers te melden :D

Wij hebben Jesse van Jan de Jong in Hilversum, ook een toppertje :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

31 dec 2005, 16:11

Zal ik even een topic over dealers aanmaken?
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

31 dec 2005, 16:26

Dealers zijn altijd volgens persoonlijke smaak. Hier doen we niet moeilijk over het vermelden van namen van dealers, mits iedereen elkaar blijft respecteren.
In het verleden zijn er nogal eens dealers door het slijk heengehaald door misverstanden en andere opvattingen.
Persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de aanpak van een aantal dealers in mijn regio, maar er zitten ook een aantal lachwekkende tussen.

Om even helemaal Off-Topic te gaan: de dealer waar ik mijn MINI kocht, sloeg volledig de plank mis bij de aflevering van mijn MINI. Er moesten een aantal BMW's de showroom uitgereden worden toen ik de mijne op kwam halen en de stoelbeschermers van de monteurs zaten er nog in. Tot slot kreeg hij bij de uitleg van de werking van alle knopjes in de MINI, ook nog telefoon die hij opnam met een gesprek dat ruim 20 minuten duurde.
Hierop heb ik hem aangesproken (achteraf) en zoals ik nu zie is dat daar sterk verbeterd. Ik zou zo mijn 2de MINI bij hem kopen want de service is verder prima.

En inderdaad zijn er dealers die meerdere productieplaatsen per jaar toegewezen krijgen dan andere (kleinere) Ook wordt er onderling "geruild"

Anyway: De levertijd is op het ogenblik MEGA, als je het mij vraagt.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

31 dec 2005, 18:21

Over levertijden gesproken.. wie heeft er in 2002 een cooper-s besteld? Ik had toen mijn dark silver in juli besteld.. en zal in september kunnen rijden, september werd oktober, in september te horen gekregen dat het februari werd!! :s Deze afbesteld en effe in het land zoeken en een week later reed ik in een nieuwe dark silver met alle opties (introductieauto) maar levertijden blijven een probleem bij mini, zeker nu de fabriek tijdelijk dicht is. (kan ook weer leuk worden bij het nieuwe model)

Terug naar “Kletshoek”