Beste NewMINIclub leden,
Ons heeft het treurige bericht bereikt dat Patrick Roos (#Pboy_007) ons op 52-jarige leeftijd is ontvallen.
Patrick Roos was lid van de club sinds 2014 en jaren actief lid geweest. Het was een rustige
sociale man waar je altijd een praatje mee kon maken over onze gezamenlijke hobby, de MINI.
Hij was ook regelmatig te vinden bij de NewMINIclub-tourritten en meetings.
Sinds 2019 getroffen door een ziekte en het leek allemaal redelijk stabiel totdat eind
vorig jaar het in alle hevigheid terug was. Een ongelijke strijd tegen een ziekte, die hij niet wist te overwinnen,
het leven was hem niet gegund.
Hij zal gemist worden.
Wij wensen de nabestaanden, familie, vrienden en bekende heel veel sterkte met dit verlies.
In Memorian Patrick Roos
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: In Memorian Patrick Roos
Rust zacht Patrick
Ik heb Patrick niet persoonlijk gekend, enkel via forumberichten, maar wil langs deze weg al zijn familie, vrienden en bekenden condoleren en sterkte toewensen met het verlies van Patrick.
Ik zit net Patrick zijn verhaal nog eens terug te lezen....februari 2025 had hij nog hoop dat de immuumtherapie en het Keto dieet zouden aanslaan maar helaas heeft ook dat niet mogen helpen. Zeer triest!
Ik heb Patrick niet persoonlijk gekend, enkel via forumberichten, maar wil langs deze weg al zijn familie, vrienden en bekenden condoleren en sterkte toewensen met het verlies van Patrick.
Ik zit net Patrick zijn verhaal nog eens terug te lezen....februari 2025 had hij nog hoop dat de immuumtherapie en het Keto dieet zouden aanslaan maar helaas heeft ook dat niet mogen helpen. Zeer triest!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Oef, wat een verdrietig bericht. Heel spijtig dat de therapie en dieet, waarop hij zijn hoop had gezet, niet het gewenste effect hebben gehad. Condoleances en sterkte gewenst aan zijn naasten en degene die hem lief hadden.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Blijft heftig als iemand de strijd verliest van deze vreselijke ziekte.
Helaas hebben de laatste mogelijkheden geen baat mogen hebben.
Heel veel sterkte voor familie en naasten!
Helaas hebben de laatste mogelijkheden geen baat mogen hebben.
Heel veel sterkte voor familie en naasten!