Na eerst veel gelezen te hebben hier op het forum, toch maar voor een facelift gegaan, een 2005.
Ik ben gewend om me eerst goed voor te bereiden als je je op onbekent terrein begeeft. Een mini vinden wij geweldig, vooral mijn vrouw! Het is een van de eerste dagelijkse auto's waar mijn vrouw echt over praat en trots op is. Eigenlijk wordt het ook wel haar auto, want ik rijd met een bestel bus VW LT. Maar met ons drietjes trekken we er ook op uit, en vanaf nu met de mini dus

Omdat ik begreep vanuit het forum dat er wel wat kinderziektes waren met de eerste serie hebben we gewoon wat rond gekeken. Ik heb wel wat verstand van auto's dus ik let wel op vanalles en nog wat als je drempel over stapt bij een autobedrijf. De kleuren die we op ons lijstje hadden waren, rood, donkerblauw, zwart. Wel het liefst met een wit dakje. Een chili, pepper, of andere uitvoering met de daarbij behorende opties was eigenlijk meer bij zaak. Nu hebben we een rode met wit dakje en spiegels, een gewone cooper met de 116 pk. We hebben ook met een chili met sportonderstel proefgereden, maar dat vonden we wel erg stug. Zelf heb ik een verlaagde VW t2a, dat rijdt best gaaf maar ik heb er ook gauw genoeg van soms. Onze dochter vind de mini ook geweldig. Zal binnenkort wel een plaatje posten. We gaan eerst ff winterbanden monteren, heb nog een stel liggen van een andere wagen, dus die gaan om de velgen nu, komen we veilig de winter door met onze newmini ride. Het forum is lekker actief, en geeft veel informatie, echt super!!! Voor onze aankoop hebben we er echt iets aan gehad!
Tot ziens ergens onderweg of meeting!